Mετά το λιμάνι, οι πανηγυρισμοί μεταφέρθηκαν έξω από το ”Γεντί Κουλέ”! Βίντεο και Φωτογραφίες

Λίγο μετά τις 16.30 της Κυριακής ο κύριος όγκος των οπαδών του ΟΦΗ επέστεψαν στο Ηράκλειο

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο ΟΦΗ ζει ιστορικές στιγμές, πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του Κυπέλλου στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, έπειτα από έναν συγκλονιστικό τελικό απέναντι στον ΠΑΟΚ.

Πάνω από 8.000 φίλοι της ομάδας βρέθηκαν στον Βόλο το Σάββατο, πανηγυρίζοντας μέχρι αργά το βράδυ τον ιστορικό τίτλο.

Από νωρίς, τα συνθήματα και ο παλμός τους έδιναν τον τόνο, δείχνοντας πως ο ΟΦΗ δεν ήταν μόνος ούτε στιγμή.

Σήμερα, έφτασε η ώρα της επιστροφής για τους… Κυπελλούχους φιλάθλους της Κρητικής ομάδας.

Το απόγευμα της Κυριακής, ο κύριος όγκος των οπαδών έφτασε στο λιμάνι του Ηρακλείου με συνθήματα, καπνογόνα έκαναν αισθητή την παρουσία τους ενώ ο φωτογραφικός φακός του CRETA24 αποθανάτισε μερικά χαρακτηριστικά ”κλικ” της άφιξης.

Μάλιστα, αμέσως μετά μερίδα των οπαδών βρέθηκε στα Καμίνια έξω από το ”Γεντί Κουλέ”, με τους… εορτασμούς να συνεχίζονται στην ιστορική έδρα του ΟΦΗ.

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ CRETA24

Προηγούμενο

Ομιλία με θέμα: «Ανάπτυξη – Επικοινωνία – Όρια» στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κισσάμου

Επόμενο

Ισπανία: Εξαρθρώθηκε δίκτυο παράνομων μάνγκα με κέρδη 4 εκατ. ευρώ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Εντολές ξυλοδαρμού από Αρχιμανδρίτη: Στο φως οι σκοτεινές διασυνδέσεις με τη μαφία της Κρήτης

Καρέ καρέ περιγράφεται στη δικογραφία που σχηματίστηκε για το κύκλωμα εκβιασμών και διακίνησης ναρκωτικών στην Κρήτη ο τρόπος που τα μέλη της οργάνωσης κατάφεραν να…