TikToker έγινε viral επειδή δούλευε δωρεάν σε εταιρεία που δεν είχε προσληφθεί

Πρέπει να διαβάσετε

Σε ένα μάλλον αντισυμβατικό κόλπο που ξεπερνά τα όρια των κοινωνικών πειραμάτων, μια TikToker ισχυρίστηκε ότι εργάστηκε μια ολόκληρη βάρδια σε ένα κατάστημα Kroger στην Indianapolis χωρίς να είναι στην πραγματικότητα υπάλληλος. Το επεισόδιο, που καταγράφηκε σε ένα πρόσφατο βίντεο του TikTok, προκάλεσε τόσο διασκέδαση όσο και απορία στους θεατές.

Η Μάντισον κατέγραψε τη μέρα της στο σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με την ίδια, έφτασε στο κατάστημα και άρχισε να φωνάζει. Το βίντεο τη δείχνει να ασχολείται με διάφορες τυπικές δραστηριότητες υπαλλήλων, όπως να σπρώχνει καροτσάκια, να επανατοποθετεί προϊόντα, ακόμα και να βοηθάει πελάτες.

https://www.tiktok.com/@ugh_madison/video/7319231242388589870?referer_url=www.gazzetta.gr%2Fplus%2F2290939%2Ftiktoker-egine-viral-epeidi-doyleye-dorean-se-etaireia-poy-den-eihe-proslifthei-vid&refer=embed&embed_source=121374463%2C121351166%2C71838019%2C121331973%2C120811592%2C120810756%3Bnull%3Bembed_blank&referer_video_id=7319231242388589870

Μία από τις αξιοσημείωτες στιγμές που μοιράστηκε ήταν η βοήθεια σε έναν πελάτη του οποίου το κουπόνι δεν λειτουργούσε. Σε μια γενναιόδωρη αλλά και ανορθόδοξη κίνηση, η Μάντισον είπε:«Μόλις πλήρωσα ολόκληρο το καλάθι του». Δεν σταμάτησε εκεί. Οι δραστηριότητες που υποστήριξε περιλάμβαναν την οργάνωση των ραφιών, την παροχή βοήθειας σε περισσότερους πελάτες, ακόμη και την αγορά σνακ για την αίθουσα διαλείμματος για τους υποτιθέμενους συναδέλφους της.

Η φιλόδοξη δήλωσή της, «Δεν φεύγω μέχρι να γίνω CEO της Kroger», προσθέτει μια χιουμοριστική πινελιά στο βίντεο. Αυτό το αστείο, αν και ανάλαφρο, εγείρει ερωτήματα σχετικά με τα όρια των κοινωνικών πειραμάτων και των φάρσων.

Αυτό το περιστατικό στο Kroger αναδεικνύει την επιρροή και την εμβέλεια των προσωπικοτήτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και εγείρει ερωτήματα σχετικά με τις επιπτώσεις τέτοιων ακροβατικών σε δημόσιους χώρους. Ενώ κάποιοι το θεωρούν ως ακίνδυνη διασκέδαση, άλλοι μπορεί να το δουν ως παραβίαση των επαγγελματικών ορίων. Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να αναμειγνύονται με την πραγματικότητα, τέτοια περιστατικά προκαλούν προβληματισμό σχετικά με τα όρια του τι είναι αποδεκτό στην επιδίωξη του viral περιεχομένου.

Πηγήgazzetta.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα