Ηλεκτρονικά μέσω του Gov.gr Wallet μπορούν να επιδίδουν από σήμερα, Τετάρτη (16/7) οι Δήμοι τα έγγραφα στους πολίτες, με σκοπό την έγκαιρη ενημέρωσή τους.
Η επίδοση γίνεται προς πολίτες, οι οποίοι διαθέτουν ΑΦΜ και έχουν εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ – emep.gov.gr).
Πλέον, οι Δήμοι μπορούν να επιδίδουν ή να κοινοποιούν ηλεκτρονικά αποσπάσματα βεβαιωτικών καταλόγων, ατομικές πράξεις και αποφάσεις Δημάρχων για οφειλές, απευθείας στις Θυρίδες των πολιτών στο gov.gr και στο Gov.gr Wallet.
Πώς θα ενημερώνονται οι πολίτες – Για τι έγγραφα πρόκειται
Οι πολίτες ενημερώνονται άμεσα με SMS και email στα στοιχεία επικοινωνίας που έχουν δηλώσει στο ΕΜΕπ και με σχετική ειδοποίηση (push notification) στο Gov.gr Wallet.
Η υπηρεσία ξεκινά τη λειτουργία της με έγγραφα που αφορούν δημοτικές οφειλές, ενώ προβλέπεται η επέκτασή της και σε άλλα είδη επιδόσεων ή κοινοποιήσεων δημοσίων εγγράφων στο μέλλον, καθώς και η αξιοποίησή της και από άλλους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης.
Σημειώνεται ότι η επίδοση ενός εγγράφου θεωρείται συντελεσμένη με το πέρας 10 εργάσιμων ημερών από την ανάρτηση του εγγράφου στη Θυρίδα, εκτός εάν ο αποδέκτης αποδείξει τη συνδρομή λόγων ανωτέρας βίας που δεν επέτρεψαν την πρόσβαση στο περιεχόμενο του εγγράφου ή εφόσον αυτή η αδυναμία οφείλεται σε λόγους που αφορούν στον φορέα του δημόσιου τομέα.
Αποδεικτικό επίδοσης
Για κάθε έγγραφο που επιδίδεται, ο Δήμος έχει τη δυνατότητα να εκδίδει αποδεικτικό επίδοσης από τη θυρίδα του στο gov.gr. Το αποδεικτικό περιλαμβάνει τα στοιχεία της πράξης, την ημερομηνία ανάρτησης και, εφόσον υπάρξει, την ημερομηνία ανάγνωσης από τον πολίτη.
Το αποδεικτικό φέρει επίσης μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα, και μπορεί να διακινηθεί είτε ηλεκτρονικά είτε ως έντυπο αντίγραφο.