Εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό πήρε η Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη

Η κ. Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, υπεβλήθη με επιτυχία σε λαπαροτομία, για την αντιμετώπιση αποφρακτικού ειλεού

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Εξιτήριο έλαβε σήμερα η σύζυγος του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, η οποία είχε εισαχθεί την Παρασκευή (17/4), στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός, με έντονο κοιλιακό άλγος.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του νοσοκομείου:

Σήμερα στις 25.4.2026, η κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α «Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» και η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη.

Η κ. Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη, υπεβλήθη με επιτυχία σε λαπαροτομία, για την αντιμετώπιση αποφρακτικού ειλεού λόγω συμφύσεων και επέστρεψε σε άριστη κατάσταση στον θάλαμό της, πριν επιστρέψει σήμερα στην οικία της.

Προηγούμενο

Ηράκλειο: Χειροπέδες σε 18χρονο για ζωοκλοπή

Επόμενο

Το τελευταίο Σάββατο του Απρίλη θύμισε χειμώνα - Σε ποιες περιοχές της Κρήτης έβρεξε περισσότερο

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

ΠΑΣΟΚ | Την ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας στο Κατάστημα Κράτησης Νέας Αλικαρνασσού, ζητούν Φρ. Παρασύρης και ο Γ. Μουλκιώτης

Με κοινή ερώτηση, ο Φραγκίσκος Παρασύρης, Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και ο Γιώργος Μουλκιώτης, Κοινοβουλευτικός Υπεύθυνος του…
Περισσότερα

Κρίσιμη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας στον ΣΥΡΙΖΑ: Υπέρ της στήριξης της ΕΛ.Α.Σ ο Φάμελλος, έτοιμος για μάχη ο Πολάκης

Κορυφώνεται σήμερα το μεσημέρι, στην συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας η εσωκομματική σύγκρουση στον ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, με φόντο…