Ένοπλη ληστεία σε φαρμακείο – Απείλησαν τον υπάλληλο και «άδειασαν» το ταμείο

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής (23/2) σε φαρμακείο στο Κερατσίνι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα συνέβησαν περίπου στις 22.00 όταν δύο άτομα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους, μπήκαν στον χώρο, απείλησαν τον υπάλληλο με όπλο και «άδειασαν» το ταμείο.

Στη συνέχεια οι δράστες διέφυγαν με δίκυκλο. Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους βρίσκεται σε εξέλιξη.

Προηγούμενο

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και της Πολιτιστικής Εταιρίας Κρήτης

Επόμενο

Τον Μάρτιο η συνέχεια του «Leaving Neverland» για τις κατηγορίες σε βάρος του Μάικλ Τζάκσον

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

«Τη χτυπούσε ακόμη και όταν ήταν έγκυος», λέει η δικηγόρος της Βασιλικής που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της στην Καλαμάτα

«Τη χτυπούσε και την κλωτσούσε ακόμη και όταν ήταν έγκυος», αποκαλύπτει η δικηγόρος της Βασιλικής που δολοφονήθηκε από τον 41χρονο σύζυγό της τα ξημερώματα της…