Αυτή είναι η Aϊτάνα Λόπες: Tο μοντέλο που δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη και οι δημιουργοί του κερδίζουν 4.000 ευρώ τον μήνα

Πρέπει να διαβάσετε

Η Τεχνητή Νοημοσύνη φαίνεται πως έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας το τελευταίο διάστημα. Πρώτα με το ChatGPT και την παραγωγή κειμένου μέσω AI και μετά με διάφορα προγράμματα, τα οποία μπορούν να δημιουργήσουν ολόκληρες εικόνες από το μηδέν, δίνοντάς τους απλώς μια περιγραφή.

Στη Βαρκελώνη, λοιπόν, πρόσφατα δημιουργήθηκε ένα πρακτορείο μοντέλων ΑΙ. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα πρακτορείο με μοντέλα, χωρίς μοντέλα, μιας και όλα είναι φτιαγμένα με Τεχνητή Νοημοσύνη. Το The Clueless, όπως ονομάζεται, έχει δημιουργήσει ένα προφίλ στο Instagram ενός μοντέλου που έχει δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά όπως φαίνεται αυτή τη στιγμή έχει κερδίσει το κοινό. Ο λόγος για την influencer Αϊτάνα Λόπες, η οποία προφανώς έχει πάρει το όνομά της από το AI.

H κίνηση της εταιρείας ήταν κάτι μεταξύ πειράματος και επιχειρηματικού οράματος. Το περιεχόμενό που ανεβάζουν στον λογαριασμό του AI μοντέλου, είναι βασισμένο κυρίως σε βιντεοπαιχνίδια και γυμναστική, έχοντας καταφέρει για την ώρα να μαζέψουν περισσότερους από 90.000 ακόλουθους.

Το προφίλ της φαίνεται εξαιρετικά φυσικό, με πολλούς από τους χρήστες που ακολουθούν τη Λόπες, να μένουν έκπληκτοι όταν μαθαίνουν ότι όλες οι φωτογραφίες της έχουν δημιουργηθεί με Τεχνητή Νοημοσύνη.

«Ένα από τα πράγματα που ανεβάζουν το κόστος σε μια παραγωγή είναι η μεταφορά του μοντέλου σε μια πόλη του εξωτερικού, οι πτήσεις, τα ξενοδοχεία κ.λπ.», εξήγησε ο Ruben Cruz, ιδρυτής της The Clueless σε συνέντευξή του στον καταλανικό ραδιοφωνικό σταθμό RAC1 και συμπλήρωσε πως «περιελάμβανε πολλά έξοδα όλο αυτό κι έτσι σκεφτήκαμε τη συγκεκριμένη εταιρεία».

Μάλιστα, η επιτυχία της ήταν τόσο μεγάλη που η Αϊτάνα έχει ήδη λάβει ακόμη και προσκλήσεις για εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο, ενώ έχει φτάσει στο σημείο να κερδίζει περίπου 4.000 ευρώ το μήνα.

Βλέποντας όλα αυτά, το The Clueless προχώρησε στη δημιουργία και δεύτερου μοντέλου AI, της Μάια, η οποία όπως περιγράφει η εταιρεία «ενδιαφέρεται για το ποδόσφαιρο, το makeup, τη μουσική, τη φωτογραφία και τα ταξίδια».

Πάντως και στις δύο περιπτώσεις η ρεαλιστική εμφάνιση και οι λεζάντες στις φωτογραφίες που ανεβαίνουν στα προφίλ μέσω AI, προκαλούν θαυμασμό, αλλά και τρόμο.

Πηγήgazzetta.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα