Στις ΗΠΑ για συνάντηση με τον Ρούμπιο ο Γεραπετρίτης

Αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών επισκέπτεται το Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Στην Ουάσινγκτον για συνάντηση με τον υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, θα βρεθεί τις επόμενες ώρες ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος χθες συμμετείχε στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών θα βρεθεί στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ καθώς ο κ. Γεραπετρίτης ήταν τον Μάρτιο του 2025 από τους πρώτους ξένους ΥΠΕΞ που συναντήθηκαν με τον κ. Ρούμπιο μετά την εκλογή Τραμπ.

Οι δύο υπουργοί,  κατά πληροφορίες, αναμένεται να συζητήσουν για την περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας ΗΠΑ–Ελλάδας αλλά και τις διεθνείς εξελίξεις σε Ιράν, Ουκρανία και Γάζα.

Προηγούμενο

Ξεκινούν οι πληρωμές από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ – Θα ολοκληρωθούν έως την Παρασκευή

Επόμενο

Κάθετος Διάδρομος: Στην Ουάσιγκτον το κρίσιμο crash test

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Για τη Νευρολογική Κλινική του ΠΑΓΝΗ και τους Ασθενείς με Πάρκινσον η κοινοβουλευτική παρέμβαση του Φραγκίσκου Παρασύρη

Άμεσες ενέργειες προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία της Νευρολογικής Κλινικής του ΠΑΓΝΗ, ζήτησε από το…
Περισσότερα

Για τους ελαιοπαραγωγούς και τα «κόκκινα δάνεια» των αγροτών η διπλή κοινοβουλευτική παρέμβαση του Φρ. Παρασύρη

Με διπλή κοινοβουλευτική παρέμβαση προς τέσσερα Υπουργεία, ο Φραγκίσκος Παρασύρης, Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, εντείνει την πολιτική…