Τουρισμός: Πρωτοπόρα ψηφιακά εργαλεία προς όφελος των τουριστικών επιχειρήσεων

Στην επένδυση σε πρωτοπόρα ψηφιακά εργαλεία προς όφελος των τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών έχει προχωρήσει το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ)  μέσα από τη συστηματική μελέτη της επίδρασης της digital τεχνολογίας στον τουρισμό.

Τα ψηφιακά αυτά εργαλεία παρουσίασαν ο Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, Άρης Ίκκος και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου, Γιώργος Κουτσοκώστας, κατά τη διάρκεια του Digi Hotel, στη θεματική ενότητα «Digital Transformation – Sustainability – Smart Tools»», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia.

Business Intelligence

Ο Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, Άρης Ίκκος, παρουσίασε το μελετητικό έργο του Ινστιτούτου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού τουρισμού και στη συνέχεια τις ψηφιακές εφαρμογές του Ινστιτούτου με τις οποίες αυτό έχει καταστεί ο σημαντικότερος Κόμβος Πληροφόρησης σχετικά με τον τουριστικό τομέα. Mέσα στη πανδημία ενεργοποιήθηκε το Business Intelligence, ένα σύγχρονο και δυναμικό εργαλείο, ελεύθερα προσβάσιμο, με περισσότερες από 100 επιμέρους ιστοσελίδες με δεδομένα, δείκτες και διαγράμματα στηριγμένα σε πάνω από 20 διαφορετικές πηγές δεδομένων. Επιπρόσθετα, ο κ. Ίκκος έκανε ειδική αναφορά στο Recovery Tracker που η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ δημιούργησε με στόχο την παρακολούθηση της πορείας επαναφοράς του ελληνικού τουρισμού στα προ πανδημίας επίπεδα. Το Recovery Tracker, πρόσθεσε είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που δίνει στις τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς τη δυνατότητα να παρακολουθούν τη δυναμική εξέλιξη των μεγεθών με μια one stop shop αναζήτηση.

Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα

Από την πλευρά του, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ κ. Γιώργος Κουτσοκώστας παρουσίασε μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ινστιτούτου, το Insete Toolkit που θα τεθεί σε λειτουργία το επόμενο διάστημα. Η εργαλειοθήκη του ΙΝΣΕΤΕ (Insete Toolkit) είναι ένα νέο και πρωτοποριακό ψηφιακό εκπαιδευτικό εργαλείο με επικέντρωση στις ανάγκες ιδιαίτερα των επαγγελματιών και των μικρότερων επιχειρήσεων. Όπως σημείωσε ο κ. Κουτσοκώστας, η νέα πλατφόρμα θα αποτελεί έναν κόμβο γνώσης, ενημέρωσης και πληροφόρησης, ελεύθερα προσβάσιμη απο όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού και της φιλοξενίας, με αναφορά σε 6 επιμέρους θεματικές ενότητες που δίνουν την ευκαιρία σε κάθε επαγγελματία να εμπλουτίσει τις γνώσεις του μέσω εκπαιδευτικών βίντεο, μελετών εγχειριδίων και άρθρων.

Οι θεματικές αυτές ενότητες αφορούν στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων, στη χρηματοοικονομική διαχείριση, στις διαδικασίες σε σχέση με τη ποιότητα, στις πωλήσεις, στο μάρκετινγκ και στις νέες τεχνολογίες καθώς και στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.

Πηγήot.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα