Η τραγωδία στα Τέμπη ανέδειξε με τον πλέον τραγικό τρόπο τις παθογένειες στον ελληνικό σιδηρόδρομο, και σήμερα 36 ημέρες μετά, οι ειδικοί εξακολουθούν να κρούουν καμπανάκι κινδύνου για πιθανότητα νέου σιδηροδρομικού ατυχήματος, σημειώνουν πως δεν αρκεί η εκπαίδευση, αλλά χρειάζεται και ο εκσυγχρονισμός των υποδομών.
Η Ζωή Χριστοφόρου καθηγήτρια πανεπιστημίου Πατρών, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, παραδέχθηκε ότι η πιθανότητα νέου ατυχήματος είναι υπαρκτή, καθώς ακόμα κι αν υπήρχε η τηλεδιοίκηση, θα πρέπει να υπήρχε και το προσωπικό που θα μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, είτε κανονικές, είτε σε περίπτωση βλάβης.
Όπως συνέβη με τον μοιραίο σταθμάρχη, για τον οποίο, όπως κατήγγειλε σήμερα ο Χρήστος Σπίρτζης είχε κάνει αίτηση μετάταξης στο σταθμαρχείο μέσω της κινητικόητας, την οποία ωστόσο ο ΟΣΕ απέρριψε TO 2020.