Τα διεθνή ταξίδια κορυφαία προτεραιότητα για Βρετανούς, Γάλλους, Γερμανούς και Αμερικανούς

Πρέπει να διαβάσετε

Τα διεθνή ταξίδια παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα για τους επόμενους 12 μήνες στους καταναλωτές που έκαναν διακοπές τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με έρευνα της Outpayce, που είναι εταιρεία της Amadeus.

Στην έρευνα μετείχαν 4.500 καταναλωτές από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σιγκαπούρη. 

Ένα ακόμη ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι οι πολίτες αυτών των χωρών είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν έως και 28% περισσότερα για ταξίδια από, ό,τι τον προηγούμενο χρόνο. Επισημαίνεται, ωστόσο, ότι η έρευνα διεξήχθη τρεις μήνες πριν από την πρόσφατη αύξηση των επιτοκίων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την ΕΕ και τις ΗΠΑ.

Προτεραιότητες

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι καταναλωτές στις πέντε αγορές δίνουν προτεραιότητα στα διεθνή ταξίδια σε σχέση με άλλα μη υποχρεωτικά έξοδα, όπως τα ταξίδια στο εσωτερικό, το φαγητό έξω, οι online συνδρομές, η μόδα και τα είδη πολυτελείας για το σπίτι ή το αυτοκίνητο.

Η ανάλυση των απαντήσεων διαπίστωσε ότι το 47% βαθμολόγησαν τα διεθνή ταξίδια ως «υψηλής προτεραιότητας», μια αύξηση πέντε ποσοστιαίων μονάδων από την έρευνα του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ερευνητές, όλες οι κατηγορίες προαιρετικών δαπανών έλαβαν συνολικά υψηλότερες βαθμολογίες, υποδηλώνοντας αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Δαπάνες

Οι ερωτηθέντες είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα στο ταξίδι τους μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες.

Επίσης, οι ερωτηθέντες απάντησαν, ότι προγραμματίζουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια από όσα έκαναν το 2019. Εξαίρεση οι Γάλλοι, που σχεδιάζουν τα ίδια ή λιγότερα ταξίδια.

Τα έξοδα για τα διεθνή ταξίδια αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά, με μέσο προβλεπόμενο κόστος 3.422 $ ανά ταξίδι. Αυτό σημαίνει  αύξηση 28% σε σύγκριση με πέρυσι.

Από τους ερωτηθέντες, το 40% είναι πρόθυμοι να αντλήσουν από τις οικονομίες τους για να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια τους, το 33% σχεδιάζουν να μειώσουν τις δαπάνες σε άλλους τομείς και το 29% αναφέρουν ότι θα εργαστούν περισσότερες ώρες για να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια τους.

Και στις πέντε αγορές, οι περισσότεροι ερωτηθέντες είπαν ότι θα είναι προσεκτικοί σχετικά με τις χρεώσεις συναλλάγματος (68%) και θα προτιμούσαν έναν ταξιδιωτικό πάροχο που επιτρέπει την πληρωμή στο δικό τους νόμισμα (66%) κατά την κράτηση του ταξιδιού.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα διεθνή ταξίδια είναι η κορυφαία προτεραιότητα για πολλούς ανθρώπους, με το 43% να τα θεωρεί εξαιρετικά σημαντικά. Το ποσοστό είναι διπλάσιο σε σύγκριση με την αμέσως επόμενη επιλογή, που είναι οι συνδρομητικές υπηρεσίες (19%). Κατά μέσο όρο, οι Βρετανοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν ελαφρώς περισσότερα για ταξίδια το επόμενο έτος, με το 62% να σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις δαπάνες του. Ωστόσο, η ηλικιακή ομάδα άνω των 55 ετών αναμένεται να δαπανήσει διπλάσια χρήματα από τους ταξιδιώτες ηλικίας από 18-34, με μέσο όρο τα 3.611 $ ανά άτομο σε σύγκριση με τα 1.867 $ των νεότερων σε ηλικία ταξιδιωτών..

Οι ερευνητές βρήκαν διαφορά και στις άλλες 4 αγορές, αλλά σαφώς μικρότερη.

Σε γενικές γραμμές το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι: Η ταξιδιωτική ζήτηση παραμένει ισχυρή στις 5 χώρες. Οι πολίτες είναι πρόθυμοι να “βουτήξουν” στις αποταμιεύσεις τους και να μειώσουν τα έξοδα για άλλες ανάγκες, προκειμένου να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για διασυνοριακά ταξίδια.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα