Συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου διάθεσης αρδευτικού νερού από την μονάδα τριτοβάθμιας επεξεργασίας λυμάτων Ηρακλείου

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Συνεχίζεται η ανάπτυξη του έργου «Προσθήκη Τριτοβάθμιας Επεξεργασίας στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων Ηρακλείου και αξιοποίηση της εκροής για άρδευση».

Από την Δευτέρα 13 Ιανουαρίου έως και την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθούν εργασίες εκσκαφής για την τοποθέτηση αγωγών επεξεργασμένων λυμάτων εντός του χώρου που βρίσκονται τα δύο parking ανατολικά του Προμαχώνα του Αγίου Ανδρέα κοντά στο Μηχανολογικό Ηρακλείου.

Η τοποθέτηση των αγωγών είναι ουσιαστικά το πρώτο βήμα για τη μεταφορά του νερού άρδευσης που θα παράγεται από την μονάδα τριτοβάθμιας επεξεργασίας λυμάτων του Βιολογικού της Φοινικιάς, με τον σχεδιασμό να προβλέπει επίσης την κατασκευή δεξαμενών και δικτύων διανομής του αρδευτικού νερού.

Η ΔΕΥΑΗ ζητά την κατανόηση των δημοτών για την όχληση και την κυκλοφοριακή αναστάτωση που θα δημιουργηθούν τις ημέρες των απαραίτητων εργασιών.

Προηγούμενο

Κρήτη: Τον έπιασαν με κάνναβη και υποπολυβόλο

Επόμενο

4η Παγκρήτια ημέρα καριέρας στις Ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Βορίζια: Προσωρινά ελεύθερος ο 23χρονος που συνελήφθη για τη βόμβα στο σπίτι του Φραγκιαδάκη

Προσωρινά ελεύθερος αφέθηκε ο 23χρονος ανιψιός του Φανούρη Καργάκη, ο οποίος είχε συλληφθεί για τη βόμβα στο σπίτι της οικογένειας Φραγκιαδάκη στα Βορίζια.…
Περισσότερα

Στον εορτασμό του Πολιούχου του Κρουσώνα Αγίου Χαραλάμπους ο Περιφερειάρχης Κρήτης

Στις θρησκευτικές εκδηλώσεις για τον εορτασμό του Αγίου Χαραλάμπους, Πολιούχου του Κρουσώνα του Δήμου Μαλεβιζίου, συμμετείχε σήμερα ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.…