Σοβαρή βλάβη… αφήνει χωρίς νερό την πόλη του Ρεθύμνου

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης ενημερώνει τους κατοίκους του Ρεθύμνου ότι, λόγω σοβαρής βλάβης στο ταχυδιυλιστήριο της Στραγγιστικής Δεξαμενής Δραμίων, έχει προχωρήσει σε προσωρινή διακοπή υδροδότησης στην πόλη.

Η διακοπή αναμένεται να διαρκέσει έως αύριο, 29 Νοεμβρίου 2025, οπότε και προβλέπεται η πλήρης αποκατάσταση της λειτουργίας του συστήματος.

Τα συνεργεία του Ο.Α.Κ. εργάζονται ήδη, προκειμένου να αντιμετωπιστεί άμεσα η βλάβη και να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό η υδροδότηση.

Ο Οργανισμός ζητά την κατανόηση και τη συνεργασία των πολιτών για την προσωρινή αυτή αναστάτωση

Προηγούμενο

Εντυπωσιακός υδροστρόβιλος σχηματίστηκε σε παραλία της Ιεράπετρας - Bίντεο

Επόμενο

Διήμερη επίσκεψη του Δημήτρη Κουτσούμπα στην Κρήτη

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Εθελόντρια φιλοζωικής καταγγέλλει επίθεση από άνδρα που πουλούσε παράνομα κουτάβια στη λαϊκή – «Με χτύπησε, με χαστούκισε, μου τράβηξε τα μαλλιά»

Επίθεση από άνδρα που πουλούσε παράνομα κουτάβια στη λαϊκή αγορά Λεχαινών κατήγγειλε ότι δέχθηκε η εθελόντρια του Φιλοζωικού Συλλόγου Λεχαινών “Rea & friends”,…