Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν οι υπεύθυνοι υπάλληλοι της ΕΡΤ για τον πυρσό της ΝΔ στο έμβλημα του ΚΚΕ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

ΗΕΡΤ έθεσε σε διαθεσιμότητα τις δύο υπαλλήλους οι οποίοι ευθύνονται για το λάθος στο σύμβολο του ΚΚΕ στην κάρτα που προβλήθηκε με το πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του κόμματος.

Η διοίκηση της ΕΡΤ έδρασε άμεσα και οι δύο εμπλεκόμενοι υπάλληλοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με ανακοίνωση.

Η γραφίστρια, που είναι αορίστου χρόνου, παραπέμπεται στο Πειθαρχικό Συμβούλιο για την επιβολή κυρώσεων. Για τη δημοσιογράφο, η οποία είναι συμβασιούχος και δεν ήλεγξε ως όφειλε το περιεχόμενο της προβολής, τίθεται ζήτημα μη ανανέωσης της σύμβασής της, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Το περιστατικό έλαβε χώρα το απόγευμα της Τετάρτης και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια προβολής του δελτίου ειδήσεων της ΕΡΤ, στις 18:00, όπου μεταδόθηκε το μήνυμα του ΚΚΕ με λανθασμένο λογότυπο.

Προηγούμενο

Δωροθέα Μερκούρη: Οι ομοφυλόφιλοι του χωριού μας στην Ιταλία ήταν όλοι στο σπίτι της γιαγιάς μου

Επόμενο

Ελληνικός προορισμός στους top της Ευρώπης το 2025

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

26χρονη μητέρα έπαθε καρδιακή ανακοπή σε παιδική κατασκήνωση – Την έσωσε εθελόντρια του Ερυθρού Σταυρού – «Σήμερα ζω χάρη στην Αντωνία»

Τη ζωή μιας 26χρονης μητέρας ενός παιδιού που υπέστη καρδιακή ανακοπή σε παιδική κατασκήνωση στον Ταΰγετο, έσωσε με την άμεση παρέμβασή της μια εθελόντρια του…