Mια από τις δημοφιλέστερες και πλέον εμβληματικές ηρωίδες των ρομαντικών κομεντί, η Bridget Jones, απέκτησε το δικό της άγαλμα στη Leicester Square στο Λονδίνο. Παρούσα στα αποκαλυπτήρια ήταν η ηθοποιός με την οποία έχει συνδεθεί αναπόσπαστα, Renée Zellweger, η οποία σχολίασε πως «είναι πιο χαριτωμένη από εμένα».
Για την απήχηση που γνώρισε η ηρωίδα της την απέδωσε στην «ευαλωτότητα, την ανθρωπιά της. Αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας σε εκείνη, αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας στους αγώνες της. Μας επιτρέπει να είμαστε αυτό που είμαστε πραγματικά, με τις ατέλειές μας».
Ο χαρακτήρας της Bridget Jones δημιουργήθηκε το 1996 από τη συγγραφέα Helen Fielding. Μεταφέρθηκε για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη το 2001, για να ακολουθήσουν ακόμα τρεις ταινίες. Πολλές γυναίκες ταυτίστηκαν με τις εμπειρίες της, από τη σχέση με το σώμα της μέχρι το, γεμάτο απρόοπτα, φλερτ με τους άντρες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
H τέταρτη ταινία, που κυκλοφόρησε φέτος, με τίτλο «Bridget Jones: Mad About the Boy», απέσπασε ανάμεικτες κριτικές, αλλά σημείωσε επιτυχία στα ταμεία. Έτσι, όταν η Fielding ρωτήθηκε αν θα υπάρξει συνέχεια στην ιστορία της αγαπημένης ηρωίδας της, άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά: «Ποτέ μη λες ποτέ. Οι ιστορίες έρχονται σε εσένα ως συγγραφέα. Αν λοιπόν μού ερχόταν μια ιστορία που θα θεωρούσα αληθινή και ενδιαφέρουσα και καινούρια, θα την έγραφα».
Η Esther Zuckerman, συγγραφέας του βιβλίου «Falling in Love at the Movies: Rom-Coms From the Screwball Era to Today», δικαιολογεί τον τίτλο του άρθρου της στους New York Times, «Με τον δικό της χαοτικό τρόπο, η Bridget Jones είναι πρωτοπόρος», ως εξής: «Η ομορφιά της Bridget Jones -δημιουργία της μυθιστοριογράφου Helen Fielding, που είχε τον λόγο σε όλα τα σενάρια- έγκειται στην ατημελησία της. Συγκρίνετέ την, ας πούμε, με τη Meg Ryan στο “Όταν ο Χάρι γνώρισε τη Σάλι”, ίσως το πλατωνικό ιδεώδες μιας ηρωίδας ρομαντικής κωμωδίας.
»Η Sally, αν και μπορεί να είναι κάπως αυταρχική και άτυχη στον έρωτα, είναι τακτική και συνεπής, σχεδόν σε βαθμό που γίνεται ελάττωμα. Πάντα δείχνει τέλεια. Ταξινομεί τις βιντεοκασέτες της σε αλφαβητική σειρά. Η Bridget, από την άλλη, δεν τηρεί τους κανόνες. Πίνει υπερβολικά και καπνίζει σαν φουγάρο (ο αριθμός των τσιγάρων που ανάβει στις πρώτες ταινίες της είναι σοκαριστικός για τα δεδομένα του 2025.) Το διαμέρισμά της είναι σκέτη καταστροφή, με ρούχα σκορπισμένα παντού. Και, ναι, έχει παραπανίσια κιλά – ή τουλάχιστον αυτό πιστεύει εκείνη».


