Πώς ζευγάρι έστησε μεγάλη απάτη με αυτοκίνητα «φαντάσματα» – Άρπαξαν 118.000 ευρώ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Θύμα απάτης έπεσαν ανυποψίαστοι στην Πάτρα και έχασαν 118.000 ευρώ από ζευγάρι απατεώνων.

Συγκεκριμένα, οι δύο δράστες προσποιούνταν πως είχαν άμεση πρόσβαση σε υπαλλήλους της ΟΔΔΥ και πουλούσαν, δήθεν, οχήματα κάθε είδους. Ανέφεραν σύμφωνα με το OPEN στα θύματά τους πως είχαν πρόσβαση σε υπαλλήλους της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού, όπου καταλήγουν αυτοκίνητα που τα έχουν χάσει άνθρωποι, λόγω οφειλών στο Δημόσιο.

Έτσι τους έπειθαν τόσο ότι μπορούν να αποκτήσουν τα εν λόγω αυτοκίνητα όσο και ότι πρέπει να καταβάλουν σε τραπεζικό τους λογαριασμό είτε μία προκαταβολή είτε ολόκληρο το ποσό για την αγορά των οχημάτων.

Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να αποκομίσουν το ποσό των 118.000 ευρώ, χωρίς οι υποψήφιοι αγοραστές να αποκτήσουν το αυτοκίνητο που είχαν επιλέξει.

Προηγούμενο

Ιδ. Μαρκάκης: Οι περισσότερες καταγγελίες στον ΕΦΕΤ αφορούν το λάδι

Επόμενο

Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των έξι ομήρων που θα απελευθερωθούν από τη Χαμάς το Σάββατο

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Παρέμβαση εισαγγελέα για τις αναφορές από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σχετικά με τον 16χρονο στις Σέρρες

Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Θεσσαλονίκης, Λεωνίδας Νικολόπουλος έδωσε εντολή για κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση σχετικά με τις ενέργειες…
Περισσότερα

Καινοτομία στην εκπαίδευση: Ετήσιο βραβείο διδασκαλίας από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου διακρίνεται τα τελευταία χρόνια για τις πρωτοβουλίες του…