Το WhatsApp θα λανσάρει σε όλο τον κόσμο τρεις νέες διαφημιστικές λειτουργίες, μια προσπάθεια της μητρικής εταιρείας Meta να εκμεταλλευτεί την πλατφόρμα οικονομικά.
Η Meta αναφέρει ότι οι νέες διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται στο ίδιο μέρος με τις ιδιωτικές συνομιλίες των χρηστών, ούτε το περιεχόμενο των μηνυμάτων τους, τα οποία είναι κρυπτογραφημένα, θα χρησιμοποιείται για να αποφασιστεί ποιες διαφημίσεις θα εμφανιστούν.
Αντίθετα, όπως αναφέρει το BBC, το WhatsApp θα χρησιμοποιεί τη χώρα, την πόλη και τη γλώσσα του χρήστη, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά με άλλες διαφημίσεις και τα κανάλια που ακολουθεί, για να κατευθύνει το προτεινόμενο περιεχόμενο.
Οι χρήστες που έχουν επιλέξει να συνδέσουν το λογαριασμό τους στο WhatsApp με το Facebook ή το Instagram θα βλέπουν περισσότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Οι νέες λειτουργίες διαφημίσεων θα εμφανίζονται σε μια ενότητα που ονομάζεται Ενημερώσεις (Updates), στο κάτω μέρος της εφαρμογής.
Το WhatsApp αναφέρει ότι έχει 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως.
Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις με κανάλια θα μπορούν να επιλέξουν να προωθήσουν διαφημίσεις στην ενότητα Updates για να προσελκύσουν νέους ακολούθους, αλλά και να χρεώσουν συνδρομή για πρόσβαση σε επιπλέον περιεχόμενο. Τελικά η WhatsApp θα λάβει προμήθεια 10% από αυτή την αμοιβή, ενώ ενδέχεται να υπάρξει και επιπλέον κόστος.