Όταν οι άλλοι πάνε, η Κρήτη… επιστρέφει!

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Είχε πολύ ενδιαφέρον το 1ο Οδοντιατρικό Φόρουμ που έγινε στην Αθήνα με αφορμή την παγκόσμια μέρα στοματικής υγιεινής παρουσία σύσσωμης σχεδόν της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας με επικεφαλής τον Άδωνι Γεωργιάδη, τον Θεμιστοκλέους, ενώ ήταν εκεί και άλλοι υπουργοί όπως η κ.Ράπτη κλπ.

 

Ακούστηκαν πολλά και εντυπωσιακά, σκέψεις και προτάσεις, όλα όμως για το…μέλλον. Τι σκοπεύει να κάνει ο ένας, τι θα κάνει ο άλλος , πως σκοπεύει να δράσει το υπουργείο. Ίσως γι’ αυτό όταν ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κρήτης, αναπληρωτής περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης… καταχειροκροτήθηκε όταν πήρε το λόγο και είπε ότι στην Κρήτη τρέχει εδώ και καιρό μια κινητή μονάδα πρόληψης, τα προγράμματα εξέτασης μαθητών σε όλο το νησί, οι παρεμβάσεις στα Σχολεία με τις οδοντόβουρτσες , τα θεατρικά διαδραστικά παιγνίδια και πολλά άλλα που έχουν ήδη γίνει! Πραγματικά περιφέρεια πρότυπο!

Προηγούμενο

Οι 8 φράσεις που δεν πρέπει ποτέ να πείτε στα ενήλικα παιδιά σας, αν θέλετε μια καλή σχέση μαζί τους

Επόμενο

Το μήνυμα του Δημάρχου Φαιστού, Γρηγόρη Νικολιδάκη για την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Down

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Στη Δικαιοσύνη οι νέοι παραβάτες των μέτρων βιοασφάλειας για την ευλογιά των αιγοπροβάτων – Σε ποιες περιοχές εντοπίστηκαν

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι στοχευμένοι έλεγχοι των αρμόδιων αστυνομικών υπηρεσιών, σε συνεργασία με τις κτηνιατρικές Αρχές, στις περιοχές όπου εφαρμόζονται έκτακτα…