Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
16.1 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

Οι Γερμανοί… ξανάρχονται και το 2026 – Στο top 5 των περιοχών η Κρήτη

Πρέπει να διαβάσετε

Σταθερά υψηλή ζήτηση με «εξαιρετική εκκίνηση για τη σεζόν» και βοηθητικό παράγοντα τις προσφορές black friday, καταγράφει η TUI στις προκρατήσεις των Γερμανών για Ελλάδα το 2026.

Η Ελλάδα αναδεικνύεται ως το αστέρι της σεζόν, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για τα νησιά και τις υψηλές συχνότητες πτήσεων μέσω της TUI fly.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο τουρ οπερέιτορ, επί του παρόντος, η Ελλάδα βρίσκεται σχεδόν σε επίπεδα Ισπανίας, αναφορικά με τον όγκο της ζήτησης τον οποίο συγκεντρώνει στη Γερμανική αγορά, και έπεται η Τουρκία. Την ίδια ώρα, η νέα συμφωνία του τουρ οπερέιτορ με τον ΕΟΤ στοχεύει σε περαιτέρω ενίσχυση της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών.

Ειδικότερα, αυξημένες κρατήσεις παρατηρούνται σε μεγάλους νησιωτικούς προορισμούς της χώρας όπως η Κρήτη και η Ρόδος, αλλά και σε μικρότερους όπως η Κέρκυρα και η Σάμος.

Παράλληλα, στη Χαλκιδική, το νέο TUI Kids Club Blue Lagoon αποτελεί μεγάλο πόλο έλξης για οικογένειες, καταγράφοντας ισχυρή διψήφια αύξηση στις κρατήσεις.

Τέσσερα εκατ. ταξιδιώτες της TUI επισκέπτονται ετησίως την Ελλάδα, επιλέγοντας τα 50 επώνυμα ξενοδοχεία του τουρ οπερέιτορ.

Η TUI fly πραγματοποιεί περί τις 180 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση, σε προορισμούς όπως η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως.

Στην πρώτη πεντάδα Κρήτη, Ρόδος και Κως
Σε επίπεδο προορισμών, τα στοιχεία της TUI «φέρνουν» πρώτη την Αττάλεια, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Μαγιόρκα, η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως.

Η Αίγυπτος βιώνει ισχυρή αύξηση της τάξης του 30% σε σχέση με πέρυσι, ενώ στην Ιταλία η TUI δίνει έμφαση στις διακοπές με οδήγηση προσφέροντας 70 νέα ξενοδοχεία, πολλά εκ των οποίων βρίσκονται στα βόρεια της χώρας.

Στα ταξίδια μακρινών αποστάσεων, σημαντική άνοδος κρατήσεων παρατηρείται για Μαυρίκιο και ΗΑΕ.

Άλλωστε, φέτος, oι καλοκαιρινές διακοπές του 2026 έρχονται στο προσκήνιο νωρίτερα από το συνηθισμένο για τους ταξιδιώτες από τη Γερμανία. Η TUI ξεκινά τη νέα της σεζόν στις 29 Μαΐου και κατέγραψε πάνω από 10.000 κρατήσεις την πρώτη κιόλας ημέρα. Η φάση των προκρατήσεων βρίσκεται σε εξέλιξη, μετά από μια ισχυρή εβδομάδα Black Friday κατά την οποία περισσότεροι καταναλωτές από ποτέ επέλεξαν διακοπές με την TUI.

Ταξίδια μετ’ επιστροφής στην Πελοπόννησο και city break στην Αθήνα
Από τις τάσεις που θα επικρατήσουν διαφαίνεται ότι, «τα ταξίδια μετ’ επιστροφής δεν αποτελούν πλέον εξειδικευμένο προϊόν. Οι άνθρωποι αναζητούν εμπειρίες και επαφή με τον τοπικό πληθυσμό», αναφέρει ο διευθυντής Προϊόντος της TUI, κ. Steffen Boehnke. Στο πλαίσιο αυτό, η Σικελία, η Ανδαλουσία, η Καππαδοκία και η Πελοπόννησος προστίθενται ως νέες διαδρομές στη γκάμα των εξατομικευμένων ταξιδιών μετ’ επιστροφής TUI Tours.

Οι διακοπές πόλης έχουν αυξηθεί κατά 9%, καθώς περισσότεροι παραθεριστές χρησιμοποιούν τη δεύτερη ή τρίτη αργία τους για διακοπές σε πόλη. Η TUI επεκτείνει τις προσφορές της, ιδίως στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα, το Λονδίνο και το Πόρτο.

Ισχυρή ζήτηση των Γερμανών για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και κρουαζιέρες
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της TUI και της Appino, αυξανόμενος αριθμός Γερμανών σχεδιάζει περισσότερα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων το 2026. Περίπου το 25% των ερωτηθέντων θέλει να ανακαλύψει μια νέα ήπειρο τον επόμενο χρόνο με την Ασία να είναι από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Η Αφρική είναι επίσης περιζήτητος ταξιδιωτικός προορισμός. Συνεπώς, η TUI επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της στην Ασία και την Αφρική, και, μόνο στην Ασία, έχουν ανοίξει πάνω από 25 ξενοδοχεία με δικά της εμπορικά σήματα.

Επιπλέον, το 20% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήθελαν να κάνουν κρουαζιέρα το 2026. Αντιστοίχως, η TUI Cruises θα λανσάρει το νέο της πλοίο, “Mein Schiff Flow” το 2026.

Επιπλέον, τα οδικά ταξίδια παραμένουν σταθερή τάση με το 18% να σχεδιάζει ταξίδια στη Γερμανία και την Ευρώπη με αυτοκίνητο τον επόμενο χρόνο – οι άνδρες σημαντικά πιο συχνά από τις γυναίκες.

Η επιθυμία για σόλο ταξίδια αυξάνεται επίσης, καθώς πάνω από το 12% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν μοναχικό ταξίδι μέσα στο 2026. Στο πλαίσιο αυτό, η TUI προσφέρει Solo Weeks σε ξενοδοχεία όπως το TUI Magic Life Candia Maris της Κρήτης.

Τα ΗΑΕ ιδαίτερα δημοφιλή στις οικογένειες
Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων παραμένουν δημοφιλείς. Οι ΗΠΑ, η Ταϊλάνδη, οι Μαλδίβες, ο Μαυρίκιος και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων. Μάλιστα, ο Μαυρίκιος, οι Σεϋχέλλες, η Ιαπωνία και η Νότια Αφρική βιώνουν ιδιαίτερα δυναμική ανάπτυξη. Τα Εμιράτα επίσης καταγράφουν διψήφια αύξηση ακόμα και το καλοκαίρι.

Επέκταση των ξενοδοχειακών brand της TUI σε Ασία και Αφρική
Το καλοκαίρι του 2026, πρόκειται να ανοίξουν συνολικά 15 νέα ξενοδοχεία από τα brand της TUI. Συγκεκριμένα, στη Σαρδηνία κατασκευάζεται το TUI Blue Pardu και το πρώτο TUI Kids Club της Ιταλίας ανοίγει στη Lake Garda.

Άλλα TUI Kids Clubs εγκαινιάζονται στη Γερμανία και την Τουρκία. Στην Τυνησία, την πρώτη του καλοκαιρινή σεζόν θα ξεκινήσει το δεύτερο ξενοδοχείο του πολυτελούς brand The Mora ενώ το πρώτο TUI Blue στην Καραϊβική θα ανοίξει στο Κουρασάο.

Νέοι προορισμοί όπως η Γκάμπια προστίθενται επίσης στον τουριστικό χάρτη. Το TUI Blue Tamala άνοιξε ως το πρώτο ξενοδοχείο στη Δυτική Αφρική.

«Βλέπουμε αυξανόμενη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες – ακόμη και σε χώρες που δεν ήταν στο προσκήνιο πριν από λίγα χρόνια», επισημαίνει ο CEO της TUI Γερμανίας,  Benjamin Jacobi.

Η Ασία παραμένει μοχλός ανάπτυξης, με το TUI Suneo Da Nang στο Βιετνάμ και το Riu Palace Phuket στην Ταϊλάνδη. Επίσης νέα ξενοδοχεία είναι τα Riu Ventura στο Κανκούν και το Riu Palace Swahili στη Ζανζιβάρη.

Προσφορές για οικογένειες
Για το καλοκαίρι του 2026, η TUI προσφέρει μεγάλο φάσμα προσφορών για οικογένειες, με προσιτές τιμές για παιδιά που ξεκινούν από 149€. Σε πολλά οικογενειακά ξενοδοχεία στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία, την Κροατία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, παιδιά έως 11 ετών διαμένουν δωρεάν στο δωμάτιο των γονιών τους.

Από αύριο, η TUI ξεκινά επίσης μια ειδική προσφορά για οικογένειες: Από τις 4 έως τις 9 Δεκεμβρίου, το κόστος για τα παιδιά σε επιλεγμένα ξενοδοχεία ανέρχεται σε 99€. Αυτή η προσφορά ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα TUI Kids Clubs στην Κέρκυρα (TUI Kids Club Roda Beach) , τη Μαγιόρκα και τη Μινόρκα.

Γενικά η προσέλκυση οικογενειακών διακοπών για το 2026 βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής μάρκετιγνκ της TUI Γερμανίας αυτόν τον καιρό, με τον επικεφαλής της TUI Γερμανίας, Μπέντζαμιν Γιακόμπι, να τονίζει: «Ο οικογενειακός τουρισμός πρέπει να παραμείνει προσιτός».

Η ενισχυμένη αυτή στρατηγική δεν είναι τυχαία. Τα τελευταία χρόνια, οι αυξήσεις τιμών έπληξαν κυρίως τις οικογένειες, πολλές από τις οποίες εγκατέλειψαν την οργανωμένη ταξιδιωτική αγορά — ιδίως σε παραδοσιακά οικονομικούς προορισμούς όπως ήταν η τουρκική Ριβιέρα πριν από την πανδημία.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα