Ο.Λ.Η.: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού

Πρέπει να διαβάσετε

Στα πλαίσια της λήψης προληπτικών μέτρων κατά της εξάπλωσης της πανδημίας και σε εφαρμογή της εγκυκλίου του υπουργείου Εσωτερικών, με θέμα «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19» και με δεδομένο ότι ο νομός Ηρακλείου έχει καταταχθεί στο υψηλό επίπεδο των προληπτικών μέτρων, ενημερώνεται το συναλλασσόμενο κοινό ότι από αύριο Πέμπτη και μέχρι της εκδόσεως νεότερης ανακοίνωσης η συναλλαγή με το κοινό θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Παρακαλείτε το συναλλασσόμενο κοινό να επικοινωνεί με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΛΗ τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά για την εξυπηρέτηση του.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν email στις παρακάτω διευθύνσεις ή να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα:

1. Γραφείο Εσόδων: Τηλ. 2810 338122-123 email: edermitzaki@portheraklion.gr

2. Λογιστήριο: Τηλ. 2810 338134, 2810338120, email: kkanakaki@portheraklion.gr

3. Πρωτόκολλο: Τηλ. 2810338163, email: protokollo@portheraklion.gr

3. Διοικητικό Τμήμα: Τηλ. 2810338176, email.: pkladou@portheraklion.gr

4. Δ/νση Οικ/κων-Δ/κων Υπηρεσιών Τηλ. 2810338112 email: akonsolaki@portheraklion.gr

5. Δ/νση Τεχν. Εργων Τηλ. 2810338164 email: manos.tsiplo@portheraklion.gr

6. Γραμμ. Διοίκησης Τηλ. 2810338115-116 email: info@portheraklion.gr

7. Δ/νση Λιμ. Υπηρεσιών Τηλ. 2810338159, 2810338108 email: ngaitanis@portheraklion.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα