Ντούσκος για το χρυσό μετάλλιο: «Στα τελευταία 100 μέτρα έβαλα την ψυχή μου»

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Στα τελευταία 100 μέτρα έβαλα την ψυχή μου για να κατακτήσω το χρυσό» είπε ο Στέφανος Ντούσκος στις πρώτες του δηλώσεις μετά την κατάκτηση του μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Σαγκάης. 

«Το πίστευα. Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους είναι δίπλα μου. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Ηθελα ένα χρυσό σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πήγε η κούρσα ρολόι. Οταν είδα στα 1.000μ ότι δεν φεύγουν το πίστεψα. Εκανα υπομονή. Ημουν μπροστά και έλεγα κράτα λίγο ακόμα. Στα τελευταία 100 μέτρα ήταν τόσο δύσκολα που έβαλα την ψυχή μου για να κατακτήσω το χρυσό» είπε στην ΕΡΤ ο Έλληνας αθλητής.

 

Προηγούμενο

Η εβδομαδιαία ανασκόπηση του Αλέξη Καλοκαιρινού

Επόμενο

Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Γυναίκα παρασύρθηκε από αυτοκίνητο-Μεταφέρθηκε βαριά τραυματισμένη στο νοσοκομείο

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Στη λίστα των πιο έμπειρων νέων παικτών στον κόσμο οι Κωστούλας, Καρέτσας, Ζαφείρης και Κούτσιας

Χαράλαμπος Κωστούλας, Κωνσταντίνος Καρέτσας, Χρήστος Ζαφείρης και Γιώργος Κούτσιας: Είναι οι τέσσερις Έλληνες παίκτες που βρίσκονται ανάμεσα στους πιο έμπειρους νέους παίκτες στον…