Λίγες μέρες μόνο μετά την δημοσιοποίηση της mobile εφαρμογής για τα Super Market Χαλκιαδάκης που αναπτύχθηκε από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυΐας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου αρκούσαν για να κατακτήσει η εφαρμογή την πρώτη θέση στην κατηγορία top trends του play store για τις android συσκευές και να μπει στην πρώτη δεκάδα στην κατηγορία της στο apple store για iPhone συσκευές, επιβεβαιώνοντας για άλλη μία φορά την υψηλή τεχνογνωσία που διαθέτουν τα μέλη του ερευνητικού εργαστηρίου του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ για επιτυχή ολοκλήρωση και εφαρμοσμένων έργων.

Με την εφαρμογή αυτή κάθε χρήστης θα έχει ένα πλήθος νέων δυνατοτήτων επικοινωνίας και ενημέρωσης από το super market ενώ θα μπορεί να λάβει και προσωποποιημένα μηνύματα / ενημέρωση ανάλογα με το γκρουπ ενδιαφέροντος που ανήκει.

Πέρα από την επίτευξη αυτού του στόχου, πρόκληση επίσης αποτέλεσε ο συνδυασμός κατάλληλης αρχιτεκτονικής διαχείρισης μεγάλου όγκου δεδομένων για υψηλή επισκεψιμότητα με την τεχνογνωσίας ανάπτυξης εύχρηστων mobile εφαρμογών.

Η βιομηχανία άλλωστε των super market και τροφίμων γενικότερα είναι από τις πλέον απαιτητικές, παράγοντας τεράστιο όγκο δεδομένων και ενδείκνυται για εφαρμογή συγχρόνων μεθόδων ανάλυσης τους, ενώ τεχνολογική πρόκληση αποτελεί ακόμα και η προβολή και διαχείριση του ιστορικού αγορών για κάθε πελάτη στο κινητό του.

Όλοι οι παραπάνω στόχοι επετεύχθησαν με την καλή συνεργασία του εργαστηρίου e-BI Lab με τα αντίστοιχα τμήματα πληροφορικής και μάρκετινγκ της εταιρίας, συνεχίζοντας άλλωστε την αμφίδρομη καλή συνεργασία του ιδρύματος με την Κρητική αυτή εταιρία.

Η επιτυχία αυτή έρχεται σε συνέχεια μια σειράς άλλων διακρίσεων του εργαστηρίου και επιτυχιών των μελών του, κατατάσσοντας το στα πλέον εξωστρεφή ερευνητικά εργαστήρια του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ, στηρίζοντας την περαιτέρω ανάπτυξη του ιδρύματος και την διασύνδεση του με την κοινωνία, συμβάλλοντας στην προσπάθεια ανάπτυξης του τόπου μας.