«Να δημοσιοποιηθούν τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ για τις κυβερνητικές καμπάνιες»

Πρέπει να διαβάσετε

Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων (ΑΚΕ) με θέμα «Κριτήρια για τη χρηματοδότηση των ΜΜΕ για την ενημερωτική́ καμπάνια Μένουμε Σπίτι & Μένουμε Ασφαλείς» κατέθεσε ο βουλευτής ν. Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ, Χάρης Μαμουλάκης, την οποία συνυπέγραψαν 41 ακόμα βουλευτές, προς τους κ.κ. Υφυπουργό́ παρά τω Πρωθυπουργώ, αρμόδιο για θέματα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης & Υπουργό Οικονομικών.

Μετά τη δημοσιοποίηση από́ τον αρμόδιο Υφυπουργό́ παρά τω Πρωθυπουργώ της λίστας με τα ποσά που έλαβε κάθε μέσο ενημέρωσης για τις διαφημιστικές καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», δημιουργήθηκαν πολλά ερωτηματικά ως προς τα κριτήρια επιμερισμού του ποσού που είχε δεσμευτεί για τη καμπάνια πληροφόρησης των πολιτών για την επιδημία. Στην Ερώτηση, που συνοδεύτηκε από αίτημα κατάθεσης αντιγράφου της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948), ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί τα εξής:

1) Ποια είναι τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης , όπως για παράδειγμα ​εάν είναι ενεργές επιχειρήσεις;

2) Χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου; Αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα; Και εάν ναι,  από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία; Με ποιο τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης;

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα