Μαθητές έπαθαν τροφική δηλητηρίαση μετά την επίσκεψή τους σε εκκλησία

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Τροφική δηλητηρίαση έπαθαν μαθητές δημοτικού στο Ζαγκλιβέρι της Θεσσαλονίκης μετά την επίσκεψή τους σε εκκλησία.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το emakedonia.gr από γονείς, οι μαθητές επισκέφθηκαν την εκκλησία Ζαγκλιβερίου για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών και έλαβαν αντίδωρο.

Σύμφωνα με το σχολικό περιβάλλον, αμέσως μετά τη θεία λειτουργία κάποια παιδιά ένιωσαν αδιαθεσία, πόνο στην κοιλιά και έκαναν εμετό.

Άλλες πηγές αναφέρουν πως οι μαθητές είχαν γαστρεντερίτιδα όταν πήγαν στην εκκλησία και δεν πήραν τίποτε από την εκκλησία.  Η πρόεδρος γονέων και κηδεμόνων Δημοτικού Ζαγκλιβερίου, Δώρα Γκατζιούλη, είπε πως μόνο ένα παιδί ένιωσε αδιαθεσία και κλήθηκαν οι γονείς του για να το παραλάβουν.

Ωστόσο, η πρόεδρος της Κοινότητας Ζαγκλιβερίου, Κατερίνα Πατούκα ανέφερε πως δύο παιδιά λιποθύμησαν και δύο έκαναν εμετό.

Προηγούμενο

Σουηδία: Δολοφονήθηκε ο άνδρας που είχε κάψει αντίτυπο του κορανίου

Επόμενο

Ο Φλεβάρης κάνει «ποδαρικό» με εθελοντική αιμοδοσία στη Λότζια

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Επιχειρηματικές συναντήσεις σε Ευρώπη και Ασία για την προώθηση Τουρισμού και Αγροδιατροφής από το Επιμελητήριο Ηρακλείου

Σε τρεις κορυφαίες διοργανώσεις Β2Β συναντήσεων σε Μαδρίτη, Μιλάνο και Μπαχρέιν συμμετείχε το Επιμελητήριο Ηρακλείου εντείνοντας τις προσπάθειες…