Κρήτη: Τουριστική προώθηση του νησιού στην αμερικανική αγορά

Πρέπει να διαβάσετε

Συνεδρίαση με στόχο την προβολή της Κρήτης, και συγκεκριμένα του Ρεθύμνου, στην αγορά της Αμερικής, έλαβε χώρα σήμερα στο Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνου.

Στη συνάντηση συμμετείχαν τουριστικοί συνεργάτες του Δήμου, οι οποίοι μεταξύ άλλων συζήτησαν την ανάγκη προώθησης του Ρεθύμνου στην αμερικανική αγορά, χρησιμοποιώντας τρόπους και μέσα, τα οποία ταιριάζουν με τα νέα δεδομένα που έχει δημιουργήσει η πανδημία.

Ειδικότερα, ο Τσακαλάκης Εμμανουήλ, Πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Νομού Ρεθύμνου, τονίσε την ανάγκη επένδυσης σε υψηλές ταχύτητες διαδικτύου, καθώς η αγορά εργασίας, όπως φαίνεται, θα προσανατολίζεται προς την τηλεργασία. Επιπλέον, ανέφερε τη σημαντικότητας της διασύνδεσης πολλών αεροπορικών εταιριών της Ευρώπης με την Κρήτη.

«Οι εταιρίες, στο μέλλον, θα στηρίζονται στην απομακρυσμένη εργασία, γι’ αυτό είναι σημαντικό, να έχουμε καλής ποιότητας ίντερνετ, καθώς φαίνεται ότι οι μελλοντικοί μας επισκέπτες θα εργαζόνται παράλληλα με τις διακοπες τους. Ακόμη, σήμερα οι περισσότερες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης, έχουν απευθείας σύνδεση με την Κρήτη. Έτσι, ένας Αμερικανός, χρειαζέται μόλις μια στάση για να φτάσει στο νησί μας, ενώ παλιότερα χρειαζόταν ώρες αναμονής και γι’ αυτό κανείς δεν επέλεγε την Κρήτη για διακοπές».

Στη συνέχεια, ο Λεωνίδας Μπαμπάνης, Πρόεδρος της ASTA (American Society of Travel Advisors) για την Ελλάδα και την Κύπρο, τόνισε την ανάγκη της δημιουργίας ισχυρής σχέσης με την εν λόγω εταιρία, προκειμένου να γίνεται εντατικά και έγκυρα η προώθηση του νησιού στην αμερικανική αγορά.

«Ο Αμερικάνος είναι έτοιμος να ταξιδέψει και να γνωρίσει νέα μέρη. Μέχρι στιγμής ήξερε μόνο τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και την Αθήνα. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντική η εκπαίδευση, να γνωρίσουν δηλαδή ποιοι είμαστε και τι κάνουμε. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι από νωρίς, να κάνουμε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται, ηλεκτρονικά, με σκοπό να προωθηθεί η Κρήτη σε αυτό το κοινό».

Ο Δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης, τόνισε τη σημαντικότητα της μετατροπής του Δήμου σ’ έναν «Έξυπνο Δήμο», με οικολογική ευαισθησία κα με περιορισμό άσκοπων μετακινήσεων. Παράλληλα, τόνισε την ανάγκη προώθησης του πολιτισμού, της ιστορίας, αλλά και της ποιότητας του Ρεθύμνου, καθώς, όπως φαίνεται πλέον, το τρίπτυχο «ήλιος, θάλασσα και καλό ξενοδοχείο», δεν είναι αρκετά για να ξεχωρίσουν έναν τουριστικό προορισμό από τους υπόλοιπους.

Φωτάκη Εμμανουέλα/Creta24

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα