Προϊόντα που καταναλώνονται κατά κύριο λόγο το καλοκαίρι όπως παγωτά, μπύρες, αναψυκτικά αλλά και προϊόντα αντιηλιακής φροντίδας εμφάνισαν το φετινό καλοκαίρι σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων σε σύγκριση με πέρσι, στα σούπερ μάρκετ της χώρας. Ακόμη μεγαλύτερη ωστόσο ήταν η άνοδος των πωλήσεών τους στα αντίστοιχα σουπερ μάρκετ στις τουριστικές περιοχές, όπως στα νησιά, την Πελοπόννησο και την Κρήτη.
Μικρότερη ήταν η διαφορά, στην κατηγορία των παγωτών καθώς οι πωλήσεις τους αναπτύχθηκαν συνολικά με ρυθμό της τάξεως του 11,5% και στις τουριστικές περιοχές με 13,3%.
Πέραν των τροφίμων, στην κατηγορία των προϊόντων αντιηλιακής φροντίδας, στο σύνολο της χώρας καταγράφηκε αύξηση 6,4% ενώ σε Πελοπόννησο -Κρήτη – νησιά η ανάπτυξη των πωλήσεων εκτοξεύτηκε στο 26,4%. Τέλος στα εντομοαπωθητικά η αύξηση διαμορφώθηκε στο 5% στο σύνολο και στο 12,1% στις τουριστικές περιοχές.
Από την πλευρά τους πάντως οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ βλέποντας τη συνεισφορά του τουρισμού στις πωλήσεις τους κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ενισχύουν τα τελευταία χρόνια περαιτέρω το δίκτυά τους στα νησιά και τις περιοχές της χώρας που προσελκύουν πολλούς τουρίστες. Είτε μέσω εξαγορών μικρότερων αλυσίδων που ήδη διαθέτουν «μερίδιο» στον συνολικό τζίρο είτε δημιουργώντας νέα καταστήματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εκάστοτε περιοχής.