Η περίοδος της καραντίνας, είχε αναμφίβολα επηρεάσει όλους τους επαγγελματικούς τομείς ανά τον κόσμο. Ωστόσο, το κενό της οικονομίας, ταυτίστηκε ως επί το πλείστον με την μείωση της τουριστικής κίνησης, και με το κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης.

Παρόλα αυτά, ένας κλάδος που επηρεάστηκε άμεσα από τον κορωνοϊό, είναι και οι επιχειρήσεις των internet cafe, για τις οποίες όμως δεν έγινε ιδιαίτερη αναφορά. Η μείωση της πελατείας ήταν αναμενόμενη, αν σκεφτεί κανείς ότι η προσπάθεια αποφυγής άσκοπων μετακινήσεων, πολλές φορές οδηγούσε μπροστά στην οθόνη ενός υπολογιστή, ο οποίος όμως βρισκόταν κατά κύριο λόγο, στην οικεία του καθενός.

Έτσι, το οικονομικό πλήγμα των internet cafe ήταν και παραμένει αρκετά μεγάλο, παρόλο που δεν προβάλλεται συνεχώς. Οι καταστηματάρχες τέτοιων επιχειρήσεων, στην κυριολεξία, στηρίζονται σε μεμονομένες περιστάσεις, προκειμένου να γεμίσουν τις κενές τους θέσεις. Σήμερα, είναι μια από αυτές τις μέρες, όπου παρατηρείται άνοδος της κινητικότητας στα internet cafe, εξαιτίας φυσικά της παραμονής της επετείου για την εορτή της 28 Οκτωβρίου.

Ειδικότερα, έχει παρατηρηθεί ότι ημέρες αργίας, εθνικής εορτής, ακόμα και καταλήψεων των σχολείων, οδηγούν σε αύξηση της πελατείας στα internet cafe, τα οποία συνήθως εξυπηρετούν έφηβους πελάτες. Έτσι λοιπόν και η σημερινή μέρα ξεκινήσε με ιδιαίτερη κίνηση στα net της πόλης του Ρεθύμνου, τα οποία όμως φροντίζουν να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, κατά της διασποράς του κορωνοϊού.

Η Θάλεια, υπάλληλος σε γνωστό internet cafe της πόλης του Ρεθύμνου, εξήγησε στο Creta24 την κατάσταση που επικρατεί το τελεύταιο διάστημα στον κλάδο τους.

«Η περιόδος της πανδημίας μας επηρεάσε και εμάς οικονομικά, όπως και όλους τους υπόλοιπους τομείς. Μάλιστα, υπήρχαν αρκετές ασάφειες, αναφορικά με τα μέτρα που ανακοινώνονταν, καθώς δεν γινόταν ακριβής αναφορά στα internet cafe. Ωστόσο, εμείς σαν επιχείρηση φροντίσαμε από την αρχή να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές, με σκοπό να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας νόμιμα και με ασφάλεια. Γενικά, η δουλεία μας έχει μειωθεί αρκετά, αν εξαιρέσουμε μέρες σαν την σημερινή που παρατηρείται αρκετή κίνηση. Όταν κλείνουν τα σχολεία αυξάνεται η πελατεία μας, όμως και πάλι πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ως προς τον τρόπο εξυπηρέτησης. Δηλαδή δεν ενθουσιαζόμαστε από τον κόσμο, με αποτέλεσμα να μην τηρούμε τα μέτρα και τις αποστάσεις. Κύριο μέλημά μας είναι να είμαστε νόμιμοι και έπειτα να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας επιτυχώς».

Εμμανουέλα Φωτάκη/Creta24