Κρήτη: Δεν είναι η τράπεζα που σας ζητάει… κωδικούς για το e-banking!

Πρέπει να διαβάσετε

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείχνουν οι πολίτες που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές σε ευρωπαϊκό και κατ’ επέκταση σε εθνικό επίπεδο, καθώς στο Διαδίκτυο κυριαρχούν σύγχρονες μορφές ηλεκτρονικής απάτης.

Μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και στην εκπομπή Live με την Αντιγόνη, ο υπεύθυνος Γραμμής του Εθνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου Γιώργος Κορμάς σημείωσε πως πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα και πολύ επικίνδυνο, γιατί ο κόσμος χάνει αρκετά λεφτά. «Είναι η ιστορία με τα e-banking, το phising, στέλνονται email σε κόσμο ότι μπλοκαρίστηκε η κάρτα τους, υπάρχει πρόβλημα στην τράπεζα και πρέπει να στείλεις τον κωδικό και το όνομα χρήστη για να ξεμπλοκάρει τη διαδικασία. Σε καμία περίπτωση η τράπεζα δεν ζητάει κωδικούς και ονόματα, πρέπει να προσέχουμε».

Ο κ. Κορμάς ανέφερε πως επειδή υπάρχει και το εξαψήφιο επιβεβαιωτικό μήνυμα, χρειάζεται και αυτό καμία φορά. «Μπορεί να δούμε ότι το τηλέφωνο μας δεν λειτουργεί και αυτό είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί κάποιος με μια εξουσιοδότηση, να λέει ότι το κλέψανε το κινητό, να πάρει την κάρτα SIM και να έχει πρόσβαση στο εξαψήφιο, τώρα πια από όσο γνωρίζω δεν μπορείς να το κάνεις αυτό»

Μάλιστα, τόνισε πως και παλαιότερα υπήρχαν κυβερνοεπιθέσεις. «Κάποιοι που έμπαιναν σε πορνογραφικά σάιτ, έλεγαν ότι αν δεν με πληρώσεις με κάποια χρήματα θα τα στείλω στη Δίωξη, όσον αφορά τα δεδομένα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά. Είναι πολύ σοβαρό και πρέπει οι επιχειρηματίες, ειδικά αυτοί που έχουν σοβαρά δεδομένα, να έχουν τεράστια ευθύνη».

Κλείνοντας, αναφέρθηκε και στις ευχές και τα μηνύματα που στέλνουν στα κινητά τηλέφωνα μας διάφορες εταιρίες, λέγοντας πως πρέπει να έχουν την συγκατάθεση μας για να προχωράει μια τέτοια διαδικασία.

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα