Κοινή Σύσκεψη μεταξύ Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και Επιτροπής Κρήτης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ενόψει του 1ου Αναπτυξιακού Συνεδρίου στις 12-13 Μαρτίου στο Ηράκλειο, πραγματοποιήθηκε κοινή σύσκεψη μεταξύ του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και της Επιτροπής Κρήτης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Ο Βουλευτής ΝΔ Ηρακλείου και πρόεδρος της Επιτροπής Κρήτης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου Λευτέρης Αυγενάκης έκανε την ακόλουθη ανάρτηση στα social media:

“Επόμενη στάση το Επιμελητήριο Ρεθύμνης, όπου είχαμε μια ουσιαστική και παραγωγική συζήτηση με τη διοίκηση και τα μέλη του. Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι στρατηγικές ενίσχυσης της εξωστρέφειας των κρητικών επιχειρήσεων και οι προοπτικές συνεργασίας για τη διείσδυση στην απαιτητική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η Κρήτη έχει τεράστια δυναμική και είναι στο χέρι μας να τη μετατρέψουμε σε μια ισχυρή δύναμη στις διεθνείς αγορές. Με στρατηγικές συνεργασίες και στοχευμένες δράσεις, μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Ο μεγάλος μας σταθμός είναι το 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο στις 12-13 Μαρτίου στο Ηράκλειο, όπου θα θέσουμε τα θεμέλια για ακόμα πιο ισχυρές ελληνο-αμερικανικές εμπορικές σχέσεις.”  

Προηγούμενο

Ηράκλειο: Τίμησαν τη μνήμη των αστυνομικών που έπεσαν στο καθήκον

Επόμενο

Οι ιστολογικές «κλειδί» στο θάνατο Β. Καλογήρου

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Συγκλονισμένος ο 37χρονος λήπτης των νεφρών του μικρού Άγγελου – Σιώπησε για λίγα λεπτά όταν έμαθε τον δότη

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το βράδυ της Τρίτης 4 Φεβρουαρίου, στο «Ιπποκράτειο» Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, η μεταμόσχευση των νεφρών του 3χρονου Άγγελου σε 37χρονο, ο οποίος…