«Καμπανάκι» από την ΑΝΙΜΑ: 35 γύπες στην Κρήτη θύματα της ξηρασίας

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δεκάδες γύπες σε αφυδάτωση και εξάντληση

 

Αφυδατωμένοι και εξαντλημένοι οι γύπες στην Κρήτη, θύματα του ξηρού και άνυδρου χειμώνα στο νησί. Αυτό διαπίστωσε η ΑΝΙΜΑ από τους 35 γύπες που έφτασαν στον Σύλλογο Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής.

Με ανάρτησή της στο Facebook, η ΑΝΙΜΑ απευθύνει έκκληση για βοήθεια. Ζητά ορούς LR, δεξτρόζης 35%, λευκοπλάστ, συσκευές ορών, γαλάζιους φλεβοκαθετήρες και πράσινες πεταλούδες, καθώς χρειάζονται υποστήριξη με οροθεραπεία και απαιτούνται τουλάχιστον δύο φιάλες ορού για το καθένα.

Η ανάρτηση της ΑΝΙΜΑ:

 

Προηγούμενο

ΑΑΔΕ: «Σαφάρι» ελέγχων και... λουκέτα στην Κρήτη

Επόμενο

Τραγωδία: Δύο 16χρονα παιδιά σκοτώθηκαν σε τροχαίο

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Βιολάντα: Συνελήφθη ξανά ο ιδιοκτήτης της βιομηχανίας μετά την αναβάθμιση του κατηγορητηρίου

Συνελήφθη εκ νέου το απόγευμα του Σαββάτου ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης «Βιολάντα» μετά την αναβάθμιση της κατηγορίας από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Τρικάλων με το EΡΤnews να…