«Το ταμείο των καταστημάτων που λειτουργούσε η ΔΕΠΑΝΑΛ ήταν φέτος θετικό» είπε μιλώντας στον ΣΚΑΙ Κρήτης ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης κ.Κώστας Βαρβεράκης με αφορμή την ανακαίνιση του «Μαρίνα» το οποίο ήδη έχει αποκτήσει μια άλλη αισθητική.
«Δεν είναι ο σκοπός της ΔΕΠΑΝΑΛ να έχει κέρδη, αλλά να εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, τους δημότες με τον καλύτερο τρόπο. Αλλά δεν πρέπει να έχουμε και ζημίες. Κι αυτό είναι σημαντικό ότι φέτος από τα καταστήματα στην Όαση, στον Πλάτανο, στο ΑΚΤΗ και το ΜΑΡΙΝΑ δεν είχαμε ζημιές» είπε στον Κώστα Μπογδανίδη ο κ. Βαρβεράκης.
Ο Πρόεδρος της ΔΕΠΑΝΑΛ είπε ότι τα έργα ανακαίνισης του Μαρίνα έγιναν με αυτεπιστασία, η μελέτη έγινε από την εταιρεία και τα στελέχη της και πως η παρέμβαση γενικά ήταν ήπια αφού το κτήριο είναι νεότερο μνημείο και δεν μπορούσαν να γίνουν περισσότερα.
«Νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Θα αρέσει στους Ηρακλειώτες. Στόχος είναι να αυξήσουμε την πελατεία μας και τον χειμώνα, να ξέρουν ότι δεν έχουμε μόνο καφέ αλλά και καταπληκτικό καφέ!» τόνισε.
Το ακριβό ενοίκιο είναι ένα πρόβλημα, αναγνώρισε ο κ.Βαρβεράκης, αλλά επεσήμανε ότι είναι σίγουρο «ότι με τις υπηρεσίες του Μαρίνα θα γίνει γρήγορα απόσβεση».
Τέλος αναφέρθηκε στον σχεδιασμό που υπάρχει με το επικείμενο κλεισιμο του αεροδρομίου Καζαντζάκης και τη λειτουργία του πάρκινγκ εκεί, το οποίο σήμερα δίνει τα μεγάλα κέρδη για τη ΔΕΠΑΝΑΛ.
«Έχουμε κάποιες σκέψεις για το πάρκινγκ. Θα τα δούμε όλα αυτά και θα κάνουμε ανακοινώσεις» είπε.


