Ηράκλειο: Ξεκίνησε η αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών – Πως προχωράει η διαδικασία

Πρέπει να διαβάσετε

Ξεκίνησε και στο Ηράκλειο, τις προηγούμενες ημέρες, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η νέα διαδικασία αφορά, σε πρώτη φάση, τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα πρέπει να περάσουν το στάδιο της αξιολόγησης για να προχωρήσει η οριστική μονιμοποίησή τους.

«Οι σύμβουλοι αξιολόγησης έρχονται σε επαφή με τους συναδέλφους που είναι προς αξιολόγηση, συναντιόνται στη σχολική μονάδα, συντάσσουν ένα πρακτικό στο οποίο συμφωνούν ότι θα γίνει η αξιολόγηση προσδιορίζοντας το χώρο, το μάθημα και ποια ημέρα και ώρα θα γίνει η αξιολόγηση. Ακολουθεί ένα δεύτερο ραντεβού, στο οποίο ο σύμβουλος επισκέπτεται τον εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη και παρακολουθεί τη διδασκαλία», εξήγησε στο Creta24 o διευθυντής της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαιδευσης ν. Ηρακλείου Μανώλης Μπεαλδάκης.

Σύμφωνα με τον κ. Μπελαδάκη, στο Ηράκλειο περισσότεροι από 100 εκπαιδευτικοί έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν να αξιολογηθούν και μέχρι σήμερα έχουν γίνει περισσότερες από 20 τέτοιες συναντήσεις αξιολόγησης. Ο διευθυντής της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης ν. Ηρακλείου, σημείωσε ότι για όλους τους υπό αξιολόγηση εκπαιδευτικούς θα ακολουθήσει και δεύτερη συνάντηση αξιολόγησης ενώ εάν χρειαστεί κάποιοι από αυτούς θα συμμετέχουν σε πρόγραμμα επιμόρφωσης και υποστήριξής τους, με απώτερο στόχο την βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Αντιδρά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος»

«Το υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι ξεκίνησε η αξιολόγηση, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει σύσσωμη αντίδραση του εκπαιδευτικού κόσμου απέναντι στη εφαρμογή της συγκεκριμένης αξιολόγησης», δήλωσε στο Creta24 ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης «Δ. Θεοτοκόπουλος», Γιώργος Μακράκης και υποστήριξε ότι σε επίπεδο νομού Ηρακλείου, πάνω από 80% των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών προχωρά σε απεργία-αποχή και δεν συμμετέχει στη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης.

«Έχουμε επισημάνει σε κάθε τόνο ότι η εκπαιδευτική κοινότητα είναι υπέρ της αξιολόγησης, του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου, αλλά διαφωνεί με το συγκεκριμένο περιεχόμενο, το οποίο έχει άλλου είδους στοχεύσεις, αλλά και επιρρίπτει την ευθύνη στην ηγεσία του υπουργείου παιδείας, που όλα αυτά τα τέσσερα χρόνια δεν πήγε σε κανένα θεσμικό διάλογο με τις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών», συμπλήρωσε ο κ. Μακράκης.

Ταυτόχρονα έκανε λόγο για μια «αντιπαιδαγωγική διαδικασία» αφού η αξιολόγηση γίνεται με fast track διαδικασίες και υποστήριξε πως «από την πλευρά του υπουργείου υπάρχει σαφής στοχοθεσία και είναι ο εκβιασμός των νέων συναδέλφων για την οριστική τους μονιμοποίηση μέσω της αξιολόγησης και στόχος επίσης είναι η σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθολόγιο από 1/1/24».

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα