Ηράκλειο: Ναι στο εμβόλιο, όχι στον… διαχωρισμό λένε οι επαγγελματίες της εστίασης

Πρέπει να διαβάσετε

Αντιδρούν οι επιχειρηματίες της εστίασης στα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση, ως προς τους αμιγείς και μεικτούς χώρους των καταστημάτων.

Μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και στην εκπομπή Live με την Αντιγόνη, η πρόεδρος του Συνδέσμου Επισιτισμού και Διασκέδασης Ν. Ηρακλείου Μαρία Αντωνακάκη, ανέφερε πως κανένας επαγγελματίας δεν είναι διατεθειμένος να κάνει τον ρόλο του… τροχονόμου. «Αν η κυβέρνηση δεν μπορεί να διαχειριστεί την πανδημία και να βρει τεκμηριωμένους τρόπους για να επιβάλλει τους εμβολιασμούς δεν φταίμε εμείς. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να εμβολιαστεί ο κόσμος αλλά όχι να γίνει διαχωρισμός. Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Είπαμε και χθες στην έκτακτη σύσκεψη που προκαλέσαμε, πως είμαστε έτοιμοι να στείλουμε υπόμνημα στον υπουργό όπου θα αντιδρούμε».

Όπως τόνισε η κα. Αντωνακάκη, η κουβέντα που προηγήθηκε με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων ήταν έντονη καθώς οι επιχειρηματίες του μετέφεραν το βασικό τους πρόβλημα. «Δεν υπήρχε ένα χρονοδιάγραμμα για τα μεγάλα μαγαζιά, που ήταν κι ο σκοπός της επίσκεψης, γιατί παραμένουν 16 μήνες κλειστοί χωρίς καμία οικονομική στήριξη. Να μας ξεκαθαρίσουν πότε θα λειτουργήσουν οι χώροι. Πήγαμε να δούμε τι θα γίνει να ξέρουμε τι θα απαντάμε στους πελάτες. Η απάντηση του υπουργού είναι εφόσον προχωρήσουν οι εμβολιασμοί θα ανοίξουν κανονικά και θα επιτρέψει τους χορούς. Αυτή τη στιγμή πρέπει να εφαρμόσουμε εμείς το νόμο. Είναι κάτι που κανείς δεν το δέχεται και έχει δίκιο ο επιχειρηματίας».

Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος του Συνδέσμου Επισιτισμού και Διασκέδασης Ν. Ηρακλείου Λευτέρης Αυγερινός, εκτίμησε ότι οι επιχειρηματίες δεν μπορούν να διαχειριστούν ένα τέτοιο τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων. «Διακρίνουμε ένα διαχωρισμό και ένα διχασμό της κοινωνίας. Είμαστε σε μια δεινή θέση. Ο κλάδος καλείται να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Βρεθήκαμε σε εκπλήξεις με τις ανακοινώσεις και καλούμαστε να παίξουμε ρόλο που δεν μας αρμόζει. Η δουλειά μας είναι να πραγματοποιούμε δεξιώσεις που μένουν αξέχαστες και όχι να κάνουμε ελέγχους και να τους μένει μια αρνητική εικόνα, στην προσπάθεια μας να λάβουμε μια θετική κριτική. Η πράξη ελέγχου είναι προσωπικά δεδομένα, του κάθε πελάτη. Η μαζική εστίαση που έχει παραμείνει από πέρσι κλειστά, ανοίξαμε, τηρήσαμε τα μέτρα όπως και φέτος και εξακολουθούσαμε να τηρούμε τα μέτρα κατά γράμμα. Οι κρατήσεις έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ όμως με μια αβεβαιότητα, ένα στρες και μια αστάθεια».

Μάλιστα, πρόσθεσε πως δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι οι επιχειρηματίες τι να απαντήσουν στους πελάτες τους. «Δημιουργούνται υπό κατηγορίες δύσκολες και από πλευράς των πελατών  μας. Ο γαμπρός θα καλέσει μια οικογένεια, θα την ενημερώσει για τα νέα μέτρα; Μετά η οικογένεια θα μπει σε μια διαδικασία, με πιστοποιητικά 72 και 48 ωρών και με QR στα κινητά. Τι προσπαθούμε να κάνουμε τώρα;».

 

 

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα