Ηράκλειο: Μειώνονται τα δρομολόγια των mini bus – Δυσβάσταχτο το αυξημένο κόστος καυσίμων

Πρέπει να διαβάσετε

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και στην εκπομπή Live με την Αντιγόνη, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου Καλλέργος Βουλγαράκης, για την λειτουργία των mini bus, τα οποία πραγματοποιούν δωρεάν δρομολόγια στην πόλη του Ηρακλείου.

Όπως ανέφερε ο κ. Βουλγαράκης, έχει ήδη ξεκινήσει η μείωση των δρομολογίων καθώς τα Σαββατοκύριακα δεν εκτελούνται δρομολόγια από τα mini bus ενώ τις υπόλοιπες ημέρες εκτελούνται ανά μισή ώρα, χρόνος σχεδόν διπλάσιος. «Έχουμε μια δίχρονη περίπου συνεργασία με τον Δήμο Ηρακλείου και εκτελούμε για λογαριασμό του, τρία συγκεκριμένα δρομολόγια με mini bus, το ένα ξεκινάει από την Νέα Αλικαρνασσό και καταλήγει στο κέντρο, το άλλο από το Παγκρήτιο Στάδιο και μία τρίτη γραμμή η πράσινη, στην οποία χρησιμοποιούμε τα δύο ηλεκτρικά λεωφορεία του Δήμου μαζί με κάποια του Αστικού ΚΤΕΛ. Πράγματι, είναι η τρίτη φορά που ανανεώνουμε τη σύμβαση με το Δήμο Ηρακλείου, η τελευταία που για αυτή έχει προκληθεί αναστάτωση λήγει το Σάββατο, δυστυχώς όμως δεν κατέστη δυνατό ενώ έγινε διαγωνισμός έγκαιρα και ο μειοδότης είναι το ΚΤΕΛ, λόγω της γραφειοκρατίας να υπογραφή η σύμβαση, μέχρι σήμερα που μιλάμε».

Ο κ. Βουλγαράκης σημείωσε πως το Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου είναι υποχρεωμένο να εκτελεί σύμφωνα με την παλιά σύμβαση μέχρι το Σάββατο τα δρομολόγια ενώ υπήρξε επικοινωνία με το Δήμο για το τι μέλλει γενέσθαι. «Αν λάβουμε υπόψη την κατάσταση την οικονομική που υπάρχει τώρα και της αύξησης του πετρελαίου, δεν είναι δυνατόν το ΚΤΕΛ να εκτελεί όπως παλαιότερα τα δρομολόγια και να μην πληρώνεται. Τα δρομολόγια για τους επιβάτες πάντα θα είναι δωρεάν, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί το ΚΤΕΛ, να συνεισφέρει όπως παλαιότερα το έκανε, λόγω του μεγάλου κόστους που αντιμετωπίζει στο πετρέλαιο».

Σύμφωνα με τον κ. Βουλγαράκη και με τα στοιχεία που έχει στη διάθεση του για τον Μάρτιο, το 50% των εισπράξεων από τα εισιτήρια του Αστικού ΚΤΕΛ, διατέθηκαν στο πετρέλαιο! «Με τέτοια νούμερα δεν είναι δυνατό να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το έργο, έως ότου υπογραφεί η σύμβαση. Να δουλεύουμε δηλαδή δωρεάν αν λάβουμε υπόψη ότι διαθέτουμε 6 mini bus με 12 οδηγούς κάθε μέρα, είναι νούμερα μεγάλα που δεν μπορεί το ΚΤΕΛ να συνεχίσει να εξυπηρετεί αν δεν υπογραφεί η νέα σύμβαση. Πότε θα υπογραφεί; Η πληροφόρηση μου είναι ότι μέχρι τέλος του μήνα θα υπογραφεί, εμπλέκονται πολλοί φορείς, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η Επιτροπή Ανταγωνισμού και δεν ξέρω πότε θα γίνει η τελική έγκριση για την υπογραφή της σύμβασης. Αραιώσαμε τα δρομολόγια με τη σύμφωνη γνώμη του Δήμου, ώστε να πάμε λίγο παραπέρα από τη λήξη της σύμβασης και αντί ανά τέταρτο που ήταν μέχρι σήμερα τα πήγαμε στο μισάωρο».

Ο κ. Βουλγαράκης πρόσθεσε πως ο κόσμος δυσανασχετεί καθώς περίπου 70 χιλ. δημότες εξυπηρετούνται κάθε μήνα από τις εν λόγω γραμμές των mini bus. «Είναι μεγάλος αριθμός και υπάρχει δυσαρέσκεια από τον κόσμο αλλά πρέπει να κάνουν υπομονή, δεν θέλουμε να διακόψουμε τελείως την συγκοινωνία γι’ αυτό την αραιώσαμε και θα προσπαθήσουμε όπως με έχουν διαβεβαιώσει από τον Δήμο ότι θα τρέξουν όσο μπορούν την καινούρια σύμβαση, ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε κανονικά όπως και πρώτα. Θα επανέλθουμε στην κανονικότητα αλλά αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης».

Κλείνοντας, ο κ. Βουλγαράκης σημείωσε πως παλαιότερα μπορούσε το Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου, να διαθέσει δικά του οχήματα με ιδία έξοδα για κάποιο χρονικό διάστημα προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι δημότες. «Τώρα όμως με την κατάσταση που υπάρχει δεν μπορεί το ΚΤΕΛ, να συνεχίσει δωρεάν να προσφέρει την υπηρεσία του».

 

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα