Ηράκλειο: Με «δόλωμα» το Power Pass επιχείρησαν να εξαπατήσουν την Α. Μαυράκη

Πρέπει να διαβάσετε

Xρησιμοποιώντας ως παγίδα το Power Pass, επιτήδειοι καταφέρνουν να εξαπατήσουν ανυποψίαστους πολίτες ζητώντας τους στοιχεία – όπως iban και κωδικούς e-banking – για να τους «βοηθήσουν» με το επίδομα ρεύματος.

Θύμα των επιτηδείων, παραλίγο να πέσει και η πρόεδρος Κτηματομεσιτών Ελλάδος Άρτεμις Μαυράκη, η οποία μοιράστηκε την περιπέτεια της, μιλώντας στο Creta24, προκειμένου να βοηθήσει ανυποψίαστους πολίτες.

Όπως μας ανέφερε η κα. Μαυράκη, νωρίς το μεσημέρι της Τρίτης, έλαβε ένα τηλεφώνημα στο σταθερό, από έναν άνδρα ενημερώνοντας της πως πρόκειται για εργαζόμενο της ΔΕΔΔΗΕ και αφορά το αίτημα που η ίδια είχε κάνει προκειμένου να λάβει το επίδομα του Power Pass.

«Δεν θυμόμουν αν το είχα κάνει ή αν το είχε κάνει ο λογιστής μου» μας τόνισε η κα. Μαυράκη, συμπληρώνοντας, πως σύμφωνα με τα λεγόμενα του «εργαζομένου» είχε εγκριθεί το… υποτιθέμενο ποσό των 265 ευρώ και αναμενόταν να κατατεθούν στον λογαριασμό της.

«Τον ρώτησα, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και αν δεν έχει γίνει εισαγωγή του αριθμού λογαριασμού της τράπεζας. Μου απάντησε πως ο αριθμός υπάρχει, όμως τηλεφώνησαν για επιβεβαίωση» σημείωσε η κα. Μαυράκη.

Μάλιστα, επειδή η κα. Μαυράκη δέχθηκε το τηλεφώνημα στο σταθερό της, της ζήτησαν έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου, ώστε να της σταλεί ένα μήνυμα και να προχωρήσει η… σχετική επιβεβαίωση. «Μου είπε ότι θα μου σταλεί ένα μήνυμα και όντως ήρθε». 

Το μήνυμα που έλαβε η κα. Μαυράκη, έγραφε χαρακτηριστικά: «Αγαπητέ πελάτη, έχετε μια εκκρεμή συναλλαγή στο κινητό σας, στο ποσό των 265 ευρώ. Σύνδεση για ιδιώτες και επιχειρήσεις» ενώ περιείχε και ένα σύνδεσμο.

«Μου είπε ότι αν πατήσω επάνω στο σύνδεσμο, τα χρήματα θα πάνε αυτόματα στην τράπεζα. Φυσικά, δεν πάτησα. Του είπα ότι δεν έχω σκοπό να πατήσω το σύνδεσμο και μου είπε ότι αν δεν το κάνω δεν θα μπορέσω να λάβω τα χρήματα. Του είπα να μου δώσει λίγο χρόνο ώστε να το δω και αν μπορέσει να με καλέσει ξανά σε 10 λεπτά. Του είπα να μου δώσει ένα τηλέφωνο ώστε να τον καλέσω εγώ και η απάντηση του ήταν ότι με καλεί από ΔΕΔΔΗΕ και με παίρνει αυτόματα το σύστημα. Φυσικά, δεν με κάλεσε ποτέ» τόνισε η κα. Μαυράκη.

Οι ηλεκτρονικές απάτες στο νησί τείνουν να λάβουν διαστάσεις επιδημίας, καθώς καθημερινές είναι οι καταγγελίες που φτάνουν στα αστυνομικά τμήματα και οι πολίτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. 

 

 

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα