Ήπιε χλωρίνη, πήρε χάπια και πήγε να πέσει από το μπαλκόνι

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Νεαρός άνδρας αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει νωρίτερα στην οδό Θερμοπυλών στην Πάτρα.

Όπως αναφέρει το tempo24.news, 32χρονος αρχικά ήπιε χλωρίνη, στη συνέχεια κατανάλωσε χάπια και μετά βγήκε στο μπαλκόνι επιχειρώντας να πέσει στο κενό.

Στο σημείο έφτασαν άμεσα αστυνομικοί της ΔΙ.ΑΣ και τον απέτρεψαν από την πράξη του.

Με ασθενοφόρο μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.

Προηγούμενο

Πολωνία: Τουλάχιστον 16 τραυματίες από έκρηξη σε ορυχείο

Επόμενο

Φάρσα για βόμβα από μαθητές ΕΠΑΛ - Τηλεφώνησαν από το σταθερό της διευθύντριας

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Ξεκινούν οι εγγραφές των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίας Αικατερίνης Ηρακλείου

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίας Αικατερίνης της ομώνυμης συνοικίας του Ηρακλείου, ξεκινά την συγκέντρωση αιτήσεων εκείνων που ενδιαφέρονται να…