Το δεύτερο επιδημικό κύμα και το νέο πλαίσιο αυστηρών μέτρων που προβλέπονται στην καραντίνα έχει αλλάξει άρδην τις καταναλωτικές συνήθεις των Ελλήνων. Μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA ο αντιπρόεδρος του ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου Μάκης Σαββίδης περιέγραψε τις δυσκολίες αλλά συνάμα τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που αναδεικνύονται.

Έκανε μάλιστα ειδική αναφορά στην Κρήτη σημειώνοντας πως «είναι μία πολύ σημαντική ευκαιρία για την Κρήτη και γενικότερα για τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας. Η Κρήτη δέχεται εκατομμύρια επισκέπτες που αγοράζουν προϊόντα κατά τη διάρκεια παραμονής τους στο νησί και αυτό θα πρέπει να συνεχιστεί και με την επιστροφή στις πατρίδες τους».

Με δεδομένο την αύξηση του ψηφιακού εμπορίου διεθνώς, ο κ. Σαββίδης τόνισε πως οι τουρίστες πρέπει να γίνουν δυνητικά πελάτες των ελληνικών καταστημάτων ακόμη και με την αποχώρησή τους από τις τουριστικές περιοχές.

«Όταν οι ξένοι τουρίστες επιστρέφουν στις χώρες τους θα πρέπει να γνωρίζουν πως τα καταστήματα που επισκέφθηκαν είναι «προσβάσιμα» και ηλεκτρονικά από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος του ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου Μάκης Σαββίδης

Εξοικείωση σε e – υπηρεσίες

Στο μεταξύ το δεύτερο διαδοχικό lockdown ενισχύει … τάσεις που είχαν καταγραφεί από την πρώτη καραντίνα.

«Έχουμε παρατηρήσει κατακόρυφη αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Το σημαντικότερο είναι πως ο Έλληνας καταναλωτής αποκτά εξοικείωση με ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την αγορά προϊόντων» τόνισε ο κ. Σαββίδης. «Στο πρώτο lockdownο καταναλωτής ήταν διστακτικός. Αυτό έχει αλλάξει άρδην. Ο καταναλωτής δεν πρέπει να νιώθει ανησυχία. Συστήνω στους καταναλωτές να στηρίξουν ελληνικές ηλεκτρονικές επιχειρήσεις γιατί με αυτό τον τρόπο στηρίζουν Έλληνες επιχειρηματίες, εργαζόμενους αλλά και γενικότερα την εθνική οικονομία», πρόσθεσε.