«Αν μάθαμε κάτι από πέρυσι, είναι ότι τα πράγματα στον τουρισμό δεν εξελίσσονται γραμμικά», ανέφερε μέσα από τον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA, η Διευθύνουσα σύμβουλος «MARKETING GREECE», Ιωάννα Δρέττα, αναφερόμενη στις απρόσμενες τουριστικές ροές που εντοπίζονται φέτος στην Ελλάδα.

«Στην πραγματικότητα περιμέναμε άλλες αγορές και έχουμε άλλες, όπως είναι η Αμερική. Ταυτόχρονα, οι δύο τροφοδότριες χώρες μας, η Γερμανία και η Αγγλία έχουν μείνει πίσω και είναι επιφυλακτικές», σχολίασε η κα. Δρέττα.

Όπως τόνισε φέτος, το επικοινωνιακό τουριστικό μάρκετινγκ θα στραφεί προς την επέκταση της σεζόν, δεδομένου ότι, όπως φάνηκες από πέρυσι, έχει πολλές προοπτικές. «Επενδύουμε πολύ στην επέκταση της σεζόν, είναι κάτι που το συζητάμε εδώ και χρόνια για τον ελληνικό τουρισμό και φέτος, παρά τις δύσκολες συνθήκες, είναι εφικτό να το στοχεύσουμε».

Σύμφωνα με την ίδια, ο στόχος αναφορικά με τα έσοδα φέτος, κυμαίνεται στο 40% της κίνησης του 2019, αφού «το τρίτο κύμα της πανδημίας έχει μείνει μαζί μας και το ίδιο έχει συμβεί και στις ευρωπαϊκές χώρες που περιμένουμε». Επεσήμανε ωστόσο, ότι το 40% είναι ένα νούμερο περιγραφικό, για το σύνολο της χώρας και των εσόδων της.

Κλείνοντας, η κα. Δρέττα υποστήριξε ότι η Κρήτη μπορεί να αποτελέσει τα «πάντα» για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς «έχει ένα εξαιρετικά δυνατό brand name, έχει τρομερή φιλοξενία και σύμφωνα με τα περσινά στοιχεία, οι επιχειρηματίες και οι ντόπιοι απέδειξαν ότι ξέρουν να αντιμετωπίζουν τους τουρίστες. Η Κρήτη είναι από τα ισχυρά χαρτιά της Ελλάδας και σίγουρα μπορεί να επεκτείνει τη σεζόν της», ανέφερε κλείνοντας η κα. Δρέττα.