Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου, 2024
24.4 C
Ηρακλείου

Δες τον καιρό

«Γκριμαλντάκης» εφ όλης της Ύλης για λιμάνια και ακτοπλοΐα

Πρέπει να διαβάσετε

Αποστολή: Κώστας Συλιγάρδος

Με το χαρακτηριστικό του χιούμορ ξεκίνησε την Σ/Τ ο πρόεδρος του Ομίλου Grimaldi, Emmanuel Grimaldi στο περιθώριο των εργασιών του XXV EUROMED CONVENTION “from land to sea”.

Έτσι μετά το πέρας των εργασιών του ετήσιου συνεδρίου που πραγματοποιείται φέτος στο Sorento όπως από νωρίτερα με ρεπορτάζ μας σας έχουμε μεταφέρει, αυτό-αποκαλούμενος ως Γκριμαλντάκης(!) απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που του έθεσαν Έλληνες και ξένοι δημοσιογράφοι που κάλυψαν την καθιερωμένη press conference.

Ο ίδιος μάλιστα δεσμεύτηκε σε ερωτήσεις Ελλήνων συναδέλφων και δικές μας για σημαντικές επενδύσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τα δυο λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου, εάν και εφόσον κερδίσει τους σχετικούς διαγωνισμούς που είναι σε εξέλιξη.

Στην Ηγουμενίτσα είναι γεγονός ότι έχει περάσει στον Β γύρο με μικρή χρηματική διαφορά στην προσφορά με τον ΟΛΘ (ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ) αφήνοντας έξω το σχήμα της Attica Group.

Για το Ηράκλειο όμως ειδικά, ανέφερε ότι «και εκεί οι Μινωικές Γραμμές, θυγατρική του Ομίλου, ασκούν το μεγαλύτερο έργο απ όλες τις εταιρίες 12 μήνες το χρόνο».

Ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης και θέλω να δω και τα δυο λιμάνια να αναπτύσσονται».

Μας θύμισε δε η τοποθέτηση του αυτή, απάντηση του σε δίκη μας προ ετών ερώτηση στο συνέδριο της Σικελιάς (προ covid) ότι «δεν θα δεχτούμε να είμαστε νοικάρηδες στο σπίτι μας» αναφερόμενος στον διαγωνισμό του Ηρακλείου.

Και συνέχισε λέγοντας:

«Ως γνωστόν και στα δυο λιμάνια είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης με πάνω από το 60% των εσόδων τους» και δήλωσε ότι «δεν είμαι επιθετικός αλλά σε άμυνα αφού πρέπει να προστατεύσω την πολιτική της εταιρείας μου».

Σχολιάζοντας, την πολυσυζητημένη συγχώνευση Attica – ΑΝΕΚ σχολίασε  ότι πρέπει να περιμένει την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς η συγχώνευση εμπίπτει τόσο για τις Γραμμές της Κρήτη όσο και της Αδριατικής στην antitrust νομοθεσία.

Όταν ρωτήθηκε ξανά για ενδεχόμενη εξαγορά της Attica( που σήμερα διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων διαφόρων τύπων στην Ελλάδα και τρία ισχυρά και δημοφιλή σήματα εκτός της ΑΝΕΚ Lines ( Hellenic-Blue star -Superfast) από τον Ιταλικό κολοσσό, ξεκαθάρισε ότι «για να υπάρχει αγοραστής πρέπει να υπάρχει και πωλητής…».

Τέλος, σε ερώτηση μας για το ενδεχόμενο δρομολόγησης και δεύτερου ταχύπλοου στις Κυκλάδες για το 2023 εκτός δηλαδή από το HSF “Santorini Palace” (που φέτος όπως μάθαμε νωρίτερα από τον CEO της Minoan Lines) Λουκά Σιγάλα, έκανε εκπληκτική χρόνια σε απόλυτα νούμερα επιβατών οχημάτων και εσόδων, ο ισχυρός Ιταλός εφοπλιστής δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο, λέγοντας ότι «όλα θα κριθούν (και για απευθείας σύνδεση Πειραιά Χανιά) στα τελικά πλάνα που θα οριστικοποιηθούν τις επόμενες μέρες με τους συνεργάτες του» οπότε και θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις!

Οι χώρες που σήμερα επιχειρεί ο Όμιλος:

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα