Γερμανικός τουρισμός: Συνεχίζεται το «κύμα» κρατήσεων μέχρι τον Φεβρουάριο

Πρέπει να διαβάσετε

Με αμείωτους ρυθμούς δείχνουν να συνεχίζονται οι κρατήσεις ταξιδιών στη γερμανική τουριστική αγορά μέχρι τουλάχιστον τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τον Δείκτη Ταξιδιών του παρόχου υπηρεσιών mid-office Midoco.

Οι κρατήσεις ταξιδιών αναψυχής, τόσο μέσω on line tour operator, όσο και μέσω τουριστικών πρακτορείων που έχουν φυσική παρουσία είναι αυξημένες, σε σύγκριση με τα μεγέθη του χειμώνα 2018/19, πριν από την πανδημία.

Από την άλλη, οι κρατήσεις στον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών παραμένουν αμετάβλητες από τα μέσα Ιανουαρίου, μετά από μια σημαντική αύξηση που κατέγραψε τις πρώτες εβδομάδες του μήνα.

Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα, οι πωλήσεις της εταιρίας στον τομέα των ταξιδιών αναψυχής Offline και Online -όπως και στα χρόνια πριν από την πανδημία- έχει αυξηθεί κατακόρυφα, σύμφωνα με το ιστολόγιο του επικεφαλής της Steffen Faradi. Η ισχυρή επίδοση των πωλήσεων την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου ήταν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της εξέλιξης.

“Ούτε μετρήσαμε ούτε αισθανθήκαμε ότι μπορούμε να θυμηθούμε μια τόσο ισχυρή μετάβαση στον Φεβρουάριο”, λέει ο κ. Faradi. Μετά την κορύφωση στο δεύτερο μισό του Ιανουαρίου, αυτή η μετάβαση γίνεται λίγο πιο ήσυχα σε κανονικές χρονιές. Όχι όμως φέτος, με την περίοδο αιχμής στα τoυριστικά γραφεία να φαίνεται να συνεχίζεται και τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο αριθμός των κρατήσεων παραμένει κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα

Στα σταθερά ταξιδιωτικά γραφεία, ο αριθμός των κρατήσεων ταξιδιών εξακολουθεί να είναι σήμερα περίπου 25% κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με τον κ. Faradi. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι ο υψηλός κύκλος εργασιών οφείλεται στην κατά 51% υψηλότερη αξία των κρατήσεων. “Αυτό μπορεί να εξηγηθεί, αφενός μεν από τις υψηλότερες τιμές, αφετέρου δε από την αυξημένη τάση για ταξίδια υψηλότερης αξίας, κρουαζιέρες και κρατήσεις all inclusive”, εξηγεί το “αφεντικό” της Midoco.

Ο δείκτης MTIX Midoco Travel Index παρουσιάζει τις ημερήσιες επιδόσεις πωλήσεων στη διανομή ταξιδιών για τους τρεις τομείς Business Travel, Leisure Online και Leisure Offline.

Σύμφωνα με τη Midoco, τα στοιχεία βασίζονται σε μια αντιπροσωπευτική και κλειστή διασταύρωση 11 δισεκατομμυρίων ευρώ σε ετήσιο όγκο ταξιδιών.

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα