Μία σειρά από αστάθμητοι παράγοντες θα διαμορφώσουν τα δεδομένα στην τουριστική βιομηχανία. Μετά από μία σεζόν απωλειών ρεκόρ, η αύξηση στους τουριστικούς δείκτες θεωρείται δεδομένη ωστόσο ο πήχης των προσδοκιών παραμένει χαμηλά.

Εξάλλου ο «παράγοντας εμβόλιο» θα παίξει καταλυτικό ρόλο τόσο στην ψυχολογία των εν δυνάμει ταξιδιωτών όσο και στις τάσεις που θα διαμορφωθούν.

«Το 2021 θα είναι πολύ διαφορετικό από την προηγούμενη χρονιά. Έχουμε σημαντικά όπλα στη φαρέτρα για την ενίσχυση του τουρισμού.

Τα εμβόλια, τα rapid test και η γενικότερη καλή εικόνα της χώρας σχετικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας μας κάνουν να αισιοδοξούμε για τον τουρισμό», τόνισε στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA και την εκπομπή Live με την Αντιγόνη ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

Αναφερόμενος στην πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη προς την πρόεδρο της Κομισιόν για το πιστοποιητικό εμβολιασμού ο κ. Φραγκάκης σημείωσε πως «είναι σημαντικό να προσδιοριστούν οι κανόνες για τις αεροπορικές, και όχι μόνο, μεταφορές. Οι αποφάσεις θα πρέπει να ληφθούν κεντρικά από την ΕΕ. Δεν θα εξαιρούνται από τα ταξίδια όσοι δεν έχουν κάνει το εμβόλιο».

Εξάλλου είναι σε πλήρη εξέλιξη η καμπάνια του ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού. Η εκτίμηση για ομαλοποίηση της πανδημίας με αφορμή τους μαζικούς εμβολιασμούς διαμορφώνει νέες στρατηγικές προσέγγισης επισκεπτών.

«Η σεζόν θα είναι σίγουρα καλύτερη από το 2020. Το πόσο καλύτερη είναι δύσκολο να προβλεφθεί», σημείωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ και πρόσθεσε πως «θα κινηθούμε ανάλογα με τις περιστάσεις και τις καταστάσεις που θα διαμορφωθούν. Η επικοινωνιακή καμπάνια του ΕΟΤ θα είναι στοχευμένη και προσανατολισμένη σύμφωνα με τις συνθήκες».

Παράλληλα αναφέρθηκε σε τηλεδιάσκεψη που είχε με παράγοντες της Λότζια.

«Συζητήσαμε ειδικά θέματα τουριστικής προβολής και χάρηκα γιατί διαπίστωσα ετοιμότητα από τον δήμο Ηρακλείου», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.