Ερευνα: Πώς επηρεάζουν οι κριτικές τις αγορές που κάνουν οι καταναλωτές

Πρέπει να διαβάσετε

Eπτά στους δέκα Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις προτού επιλέξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari για την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών.

Eιδικότερα, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών συμβουλεύεται κριτικές πριν αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, και όπως αναδεικνύει η έρευνα τα μεγαλύτερα ποσοστά που αναζητεί αξιολογήσεις είναι σε μικρότερες ηλικίες.

Τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές εμπειρίες βιώνονται σε αρκετά μεγάλη ποικιλία κλάδων (ποσοστά επί συνολικού πληθυσμού).

Ακόμη, αρκετοί καταναλωτές μοιράζονται τόσο τις θετικές αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που βιώνουν ειδικά με τον περίγυρό τους

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο ακινήτων περισσότερο στην καθημερινότητά μας, μεγάλη αναλογία θεωρεί ότι θα επηρεάσει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών.

Πηγήnewmoney.gr

Σχετικά άρθρα

Άλλα Πρόσφατα