Επίσκεψη Γεωργιάδη σε εφημερεύοντα νοσοκομεία ανήμερα των Χριστουγέννων, κέρασε γλυκά τους εργαζόμενους στο ΕΣΥ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ανήμερα των Χριστουγέννων, επίσκεψη σε νοσοκομεία που εφημέρευαν πραγματοποίησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μαζί με τον υφυπουργό Υγείας Μάριο Θεμιστοκλέους και τη γενική γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδου, με στόχο, όπως ανέφερε, να στηρίξουν συμβολικά εργαζόμενους του ΕΣΥ και ασθενείς στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, μοιράζοντας γλυκά και ανταλλάσσοντας ευχές.

«Λίγη καλή διάθεση και λίγο χαμόγελο πάντα βοηθούν. Καλά Χριστούγεννα», καταλήγει στην ανάρτησή του στο twitter ο υπουργός Υγείας.

Προηγούμενο

Τριπλή επιστροφή ενοικίου το 2026: Ποιους πολίτες αφορά - Ποια τα ποσά

Επόμενο

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Η πίστη πρέπει να επουλώνει πληγές και όχι για να αναζωπυρώνει πολεμικές συρράξεις

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Κακοποίηση ανηλίκων: Επιβεβαιώνονται τα ανησυχητικά στοιχεία του «Παρατηρητηρίου για τη Βία κατά των Γυναικών στην Κρήτη»

Με αφορμή δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για την Κρήτη, αλλά και την κοινοβουλευτική πρωτοβουλία της Βουλευτού Λασιθίου Κατερίνας…