Άνοιγμα στις τουριστικές αγορές της Αμερικής και του Καναδά, επαναστόχευση στο Ηνωμένο Βασίλειο και προσέγγιση της Λατινικής Αμερικής μέσω Ισπανίας είναι τα βασικά σημεία της στρατηγικής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού το 2022, που παρουσίασε η πρόεδρός του, Άντζελα Γκερέκου στο 5ο Συνέδριο Τουρισμού: «Βόρεια Ελλάδα: Τουριστική ‘Ανθιση Όλο το Χρόνο» που διοργανώνεται σε υβριδική μορφή στη Θεσσαλονίκη.
«Έχουμε μάθει να είμαστε ευέλικτοι» τόνισε η κ. Γκερέκου αναφερόμενη στη στρατηγική του ΕΟΤ, όπως διαμορφώνεται μετά την απώλεια των αγορών της Ρωσίας και της Ουκρανίας λόγω του πολέμου.
Είναι σαφές ότι η Ελλάδα προσπάθησε και κράτησε τη θέση της όσον αφορά την επισκεψιμότητά της και την επιλεξιμότητάς της ως προορισμός σε πολύ υψηλές θέσεις, επειδή διαχειρίστηκε με πολύ σωστό τρόπο την κατάσταση με την πανδημία, ανέφερε η πρόεδρος του ΕΟΤ.
Διευκρίνισε ότι έχουν ξεκινήσει καμπάνιες και διαφημίσεις σε κοντινές χώρες -Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία και Πολωνία- που επηρεάζονται κατά κάποιο τρόπο από τον πόλεμο.
«Ανοίγουμε και ενδυναμώνουμε άλλες μεγάλες αγορές. Ήδη έχουμε μία μεγάλη δυναμική ροή που έχει ξεκινήσει από την Αμερική με έξι πτήσεις εβδομαδιαίως και από τον Καναδά με δύο πτήσεις εβδομαδιαίως. Έχουμε στοχεύσει ξανά στο Ηνωμένο Βασίλειο, που φαίνεται να αποδίδει εξαιρετικά και ήδη τα μηνύματα από την Αγγλία είναι ενθαρρυντικά, κάτι που φάνηκε την περίοδο του Πάσχα, αλλά και τις πρώτες μέρες του Μαίου» επισήμανε η πρόεδρος του ΕΟΤ αναφέροντας ότι ένα εκατομμύριο θέσεις έχουν κλειστεί για το πρώτο 15μερο του Μαϊου από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία.