Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών ένδυσης, φαρμακευτικών προϊόντων και αθλητικών ειδών τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον πρώτο μήνα του πρώτου lockdown. Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Generation Y σύμφωνα με την οποία τα συνολικά έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων απογειώθηκαν στην κυριολεξία την περίοδο της πανδημίας.
«Σύμφωνα με την έρευνά μας» λέει η Νανά Ιωακειμίδου, εκπρόσωπος της Generation Y «τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων ειδών ένδυσης αυξήθηκαν κατά 37% τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του πρώτου lockdown. Αντιστοίχως τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων φαρμακευτικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 7% ενώ τα έσοδα αθλητικών ειδών αυξήθηκαν κατά 32%».
Το πιο ενδιαφέρον συμπέρασμα από την έρευνα της Generation Y προκύπτει από την σύγκριση του πρώτου μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Η σύγκριση εδώ είναι αποκαλυπτική καθώς παρατηρεί κανείς μια έκρηξη στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. «Οι συνολικές πωλήσεις» αναφέρει η κυρία Ιωακειμίδου «αυξήθηκαν κατά 130%. Ειδικότερα, οι πωλήσεις ειδών ένδυσης από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά 224%, οι πωλήσεις φαρμακευτικών προϊόντων κατά 66% ενώ οι πωλήσεις αθλητικών ειδών κατά 78%».
- 7/11-7/12 2020 vs 23/3-23/4 2020
Overall | Fashion | Pharma | Sportswear | |
Transactions | 20% | 33% | 12% | 10% |
ROAS | 119% | -29% | 79% | -7,6% |
Conversion Rate | 0,8% | -19% | 11% | -16% |
Avg. Basket | 1,9% | -2% | -3% | 19% |
Total Revenue | 25% | 37% | 7% | 32% |
- 7/11-7/12 2020 vs 7/11-7/12 2019
Overall | Fashion | Pharma | Sportswear | |
Transactions | 110% | 239% | 62% | 60% |
ROAS | 69% | 19% | 175% | -1,3% |
Conversion Rate | 20% | 52% | 10% | 55% |
Avg. Basket | -4% | -15% | 6% | 8% |
Total Revenue | 130% | 224% | 66% | 78% |
Επεξήγηση δεικτών:
Transactions: οι πωλήσεις. Εδώ βλέπουμε κατά πόσο έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις online.
ROAS: Return On Advertising Spend. Εδώ βλέπουμε το ποια είναι η επιστροφή της διαφημιστικής μας επένδυσης σε τζίρο. Δηλαδή αν κάποιος δίνει €1.000 σε διαφήμιση και το ROAS του είναι 9, τότε αυτό σημαίνει ότι πετυχαίνει πωλήσεις αξίας €9.000.
Conversion Rate: το ποσοστό μετατροπής των επισκέψεων στο eshop σε πώληση. Δηλαδή αν στις 100 επισκέψεις σε ένα eshop αγοράσει τελικά ένας, τότε το conversion rate είναι 1%.
Avg. Basket: average basket. Πρόκειται για τη μέση αξία ανά παραγγελία. Σαν να λέμε ο μέσος όρος απόδειξης.
Total Revenue: Εδώ βλέπουμε το συνολικό τζίρο που έκαναν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ανεξαρτήτως από πού προήλθε (διαφήμιση, τρίτα sites, newsletters, οργανική αναζήτηση στην Google, τηλεφωνικά κοκ).
Πηγή: newmoney.gr