Διαδοχικές συναντήσεις Αργεντινού προέδρου με Τραμπ και Νετανιάχου στη Νέα Υόρκη

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Διαδοχικές συναντήσεις με τον αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ αλλά και τον ισραηλινό πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου, θα έχει ο πρόεδρος της Αργεντινής στις αρχές της προσεχούς εβδομάδας, στο πλαίσιο ταξιδιού του στη Νέα Υόρκη για την 80ή Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.

Μεθαύριο Τρίτη (23 Σεπτεμβρίου) ο Αργεντινός πρόεδρος προγραμματίζεται να συναντηθεί με τον σύμμαχό του αμερικανό ομόλογό του Ντόναλντ Τραμπ.

Συνάντηση θα έχει επίσης με τον πρωθυπουργό του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου χωρίς να έχει προσδιοριστεί η μέρα.

Μάλιστα ο Μιλέι επιβεβαίωσε αυτή την εβδομάδα ότι η χώρα του θα ανοίξει πρεσβεία στην Ιερουσαλήμ το 2026, σε ένδειξη υποστήριξης στο Ισραήλ.

Αύριο Δευτέρα ο πρόεδρος Μιλέι και μέλη της κυβέρνησής του θα συναντηθούν με τη γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), την Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα.

Προηγούμενο

Αναδρομικά ΕΦΚΑ: Ποιοι δικαιούχοι θα λάβουν έως €4.000 μετά τις δικαστικές αποφάσεις

Επόμενο

Τραγωδία δίχως τέλος στη Γάζα: Γιατρός στα επείγοντα παρέλαβε νεκρούς τον αδερφό και τη νύφη του

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

ΕΕ: Καμία απόφαση για την Ουκρανία, χωρίς την Ουκρανία – Συνέχιση της στήριξης επ’ αόριστον

Κατά τη διάρκεια του Άτυπου Συμβουλίου Ευρωπαίων Ηγετών που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής Ευρωπαϊκής Ένωσης – Αφρικανικής…