Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης φαίνεται πως μένει εκτός προτεραιοτήτων της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών παρά το γεγονός ότι, παράταση στην παράταση, ακόμη περιμένουμε τις ανακοινώσεις για το οργανόγραμμα κατασκευής του μεγαλύτερου αναπτυξιακού έργου του νησιού.

Το καλοκαίρι έγινε φθινόπωρο, ο Σεπτέμβρης έγινε Δεκέμβρης και η τελευταία επίσημη ενημέρωση, δια στόματος του υπουργού υποδομών παρέπεμπε τις εξελίξεις για τις αρχές του 2021.

Η επιλεκτική … αμνησία όμως του κ. Καραμανλή για τον ΒΟΑΚ μάλλον αφήνει επιδεικτικά το έργο εκτός ατζέντας του υπουργείου καθώς σε σημερινές του δηλώσεις σε ραδιόφωνο της Αθήνας, ο υπουργός Υποδομών κάθε άλλο παρά φειδωλός ήταν για έργα όπως η γραμμή 4 του Μετρό, το δίκτυο Πάτρα – Πύργος, την Ολυμπία Οδό, τον Ε65 αλλά δεν έκανε καμία αναφορά στον Βόρειο Οδικό Άξονα.

Η ειδικά αναφορά μάλιστα στον Ε65 (αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας) που θα ενταχθεί στο Ταμεία Ανάκαμψης, όπως και ο ΒΟΑΚ (?) αποκτά ξεχωριστή ανάγνωση για τους φακέλους που προωθούνται από το Υπουργείο Υποδομών.

Να θυμίσουμε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να «ξεδιαλεχτούν» για το Ταμείο Ανάκαμψης παρεμβάσεις που μπορούν να οδηγηθούν σε συμβασιοποίηση μέσα στο 2021-2022 και σε πλήρη ολοκλήρωση το πολύ σε 5 έτη.

Εκτός και αν θεωρείται πως το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα δεν είναι ρεαλιστικό για τον ΒΟΑΚ, καθώς ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο όχι μόνο για τις μελέτες αλλά ακόμη και για τη διαγωνιστική διαδικασία.

Ο Κώστας Καραμανλής δήλωσε πως το 2021 θα είναι η χρονιά των μεγάλων έργων. Για τον ΒΟΑΚ φαίνεται πως θα είναι μία ακόμη χρονιά … στείρων εξαγγελιών και νέων παρατάσεων.