Μην χάνεις είδηση. Βάλε το
CRETA24
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Αρναουτάκης και η Κρήτη του… 2040!
Tι είπε ο Περιφερειάρχης Κρήτης στον Κώστα Μπογδανίδη και τον ΣΚΑΪ Κρήτης
«Από το τίποτα….καλά είναι κι αυτά!» Κάπως περιέγραψε το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης, που αντικαθιστά το παλιό Πρόγραμμα Δημοσίως Επενδύσεων ο περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης ο οποίος μίλησε στον ΣΚΑΙ Κρήτης και τον Κ.Μπογδανιδη για τις εξελίξεις που αφορούν στην Κρήτη του…2040!
«Ναι, δεν μπορούμε τώρα να μιλάμε για την Κρήτη του 2030, αυτό είναι αύριο κιόλας, αλλά για την Κρήτη του 2040!» ανέφερε ο κ.Αρναουτάκης- τι λέτε να έχει στο νου του…
Το Εθνικό αυτό πρόγραμμα που τρέχει αναμένεται να δώσει την περίοδο 2026-2031 περίπου 270 εκατομμύρια ευρώ- άρα συν πλην 50-60 εκατομμύρια τον χρονο.
«Ποιος θα πρωτοπάρει; Οι δήμοι; Οι φορείς; Η εκκλησία; Ας είναι πάλι καλά» τόνισε ο Αρναουτάκης που εξοργίστηκε όταν μίλησε για το νέο ΕΣΠΑ που συζητείται τώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το αίτημα της ελληνικής πλευράς, να έχει μόνο το κεντρικό κράτος της Αθήνας τα χρήματα και να μην υπάρχουν περιφερειακά προγράμματα!
«Εάν γίνει αυτό να κλείσουμε τις περιφέρειες! Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Όλοι οι περιφερειάρχες έχουμε εκφράσει την αντίθεσή μας και το έχουμε μεταφέρει» είπε.