Κρατούμενος ήπιε χλωρίνη στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων

Στο σημείο κλήθηκε το ΕΚΑΒ

Intime
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Συναγερμός σήμανε στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου, καθώς ένας κρατούμενος φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα χλωρίνης.

Σύμφωνα με το zarpanews.gr, μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ο κρατούμενος απέκτησε πρόσβαση  στο προϊόν αλλά ούτε και το πώς κατάφερε να καταναλώσει το ισχυρικό καθαριστικό.

Στο σημείο κλήθηκε το ΕΚΑΒ, παρέλαβε τον κρατούμενο και το μετέφερε στο Νοσοκομείο Χανίων.

Προηγούμενο

Δ. Αβραμόπουλος για ευρωπαϊκό ένταλμα: H υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ

Επόμενο

Με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη ολοκληρώθηκε το 3ο Camp Τερματοφυλάκων Ηρακλείου

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Εκπαιδευτικές δράσεις από την Περιφέρεια Κρήτης, το ΕΛΚΕΘΕ και το Ενυδρείο Κρήτης για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος

Η συνεργασία της Περιφέρειας Κρήτης με το Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.) και το Ενυδρείο Κρήτης (Cretaquarium) για…