Δεν νόσησε από χανταϊό ο Έλληνας ταξιδιώτης, «τέλος» στην καραντίνα του

Επιστρέφει μετά από έξι εβδομάδες καραντίνας στην καθημερινότητά του ο Έλληας ταξιδιώτης που ήταν στο κρουαζιερόπλοιο με τα κρούσματα χανταϊού.

EUROKINISSI
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δεν νόσησε ποτέ από χανταϊό ο Έλληνας ταξιδιώτης, ο οποίος επέβαινε στο περιβόητο κρουαζιερόπλοιο, στο οποίο εκδηλώθηκε πρόσφατα συρροή κρουσμάτων ενός από τα στελέχη του χανταϊού, του ιού των Άνδεων, στέλεχος το οποίο είναι το μοναδικό το οποίο δύναται να μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο, αποκλειστικά και μόνον, όμως, μετά από πολύ στενή και παρατεταμένη επαφή.

Ο Έλληνας ταξιδιώτης, αφού ολοκλήρωσε την υποχρεωτική καραντίνα των 42 ημερών, στον θάλαμο αρνητικής πίεσης της μονάδας ειδικών λοιμώξεων (ΜΕΛ) του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Χαϊδαρίου “Αττικόν” και υπό την καθημερινή ιατρική του παρακολούθηση από τον καθηγητή Παθολογίας Λοιμώξεων της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Σωτήρη Τσιόδρα, επέστρεψε τελικά απολύτως υγιής στην οικία του, τους δικούς του ανθρώπους και τις συνήθεις καθημερινές ασχολίες του.

Προηγούμενο

Έφυγαν οι Ιρανοί από την Ελβετία, συνεχίζονται οι τεχνικές συζητήσεις για την συμφωνία με τις ΗΠΑ

Επόμενο

Στο «κόκκινο» η Γαλλία: 13 νεκροί από πνιγμό λόγω του καύσωνα

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Ξανά στο Ηράκλειο για τους εκπαιδευτικούς “Η ιστορία του Βίκτωρα και της Μαρίας” – Πως θα την παρακολουθήσετε δωρεάν

Η Εταιρεία Θεάτρου & Παραστατικών Τεχνών BEHOLD  προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς να παρακολουθήσουν δωρεάν την παράσταση για παιδιά και…