Επίσκεψη Γεωργιάδη σε εφημερεύοντα νοσοκομεία ανήμερα των Χριστουγέννων, κέρασε γλυκά τους εργαζόμενους στο ΕΣΥ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ανήμερα των Χριστουγέννων, επίσκεψη σε νοσοκομεία που εφημέρευαν πραγματοποίησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μαζί με τον υφυπουργό Υγείας Μάριο Θεμιστοκλέους και τη γενική γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδου, με στόχο, όπως ανέφερε, να στηρίξουν συμβολικά εργαζόμενους του ΕΣΥ και ασθενείς στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, μοιράζοντας γλυκά και ανταλλάσσοντας ευχές.

«Λίγη καλή διάθεση και λίγο χαμόγελο πάντα βοηθούν. Καλά Χριστούγεννα», καταλήγει στην ανάρτησή του στο twitter ο υπουργός Υγείας.

Προηγούμενο

Τριπλή επιστροφή ενοικίου το 2026: Ποιους πολίτες αφορά - Ποια τα ποσά

Επόμενο

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Η πίστη πρέπει να επουλώνει πληγές και όχι για να αναζωπυρώνει πολεμικές συρράξεις

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το CRETA24 στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ CRETA24 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα

Ο Χρυσοχοΐδης συναντήθηκε με νέους Ρομά στην Αγία Βαρβάρα: «Είστε το παράδειγμα που μπορεί να αλλάξει την κοινωνία»

Με νέους Ρομά ενεργούς πολίτες, στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας, συναντήθηκε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης  συνοδευόμενος από τον…